Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

ESE zostaje partnerem marketingowym Porsche Esports Sprint

Vancouver, Kolumbia Brytyjska, 18 sierpnia 2021 (Globe Newswire) – ESE Rozrywka Inc. (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) („Spółka„lub”ten który”) ogłaszamy, że będzie kontynuować współpracę marketingową z Polską Federacją Motoryzacyjną i Motocyklową oraz oficjalnymi Mistrzostwami Polski Cyfrowych Motorsportu w celu świadczenia usług marketingowych dla Porsche Esports Sprint Challenge Poland (PESCP).

Organizatorami Porsche Esports Sprint Challenge Poland są ESE, Ragnar Simulators oraz Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa.

Cyfrowe sporty motorowe zyskały na popularności w ciągu ostatnich kilku lat i stały się jedną z największych dyscyplin e-sportowych na świecie. Został oficjalnie uznany przez Fédération Internationale de l’Automobile, co zwiększa jego wiarygodność. Cyfrowe gwiazdy sportów motorowych osiągają poziom popularności porównywalny z ich prawdziwymi odpowiednikami i mogą budować udane kariery.

„Cyfrowy sport motorowy staje się z roku na rok coraz ważniejszy, a niektórzy prawdziwi kierowcy – tacy jak Junior Ayhankan Guven z Porsche – biorą udział w wyścigach zarówno na prawdziwych, jak i wirtualnych torach.” Mówi Bowie Mazurek Porsche Polska.

Porsche Esports Sprint Challenge Poland rozpocznie się 16 sierpnia fazą prekwalifikacyjną, która będzie się składać z trzech rund zakończonych wyścigami po 2 x 25 minut każda. Ośmiu kierowców z każdej rundy kwalifikacyjnej otrzyma miejsce w mistrzostwach. Główny sezon rozpocznie się 9 września na Hockenheimring i zakończy 28 października na Nordschleife. Format każdego wydarzenia pozostanie niezmieniony z piętnastominutowymi sesjami kwalifikacyjnymi, po których następują 2 x 25-minutowe wyścigi.

„PESCP 2021 zapowiada się ekscytująco: nowa platforma (iRacing) i przede wszystkim nowy format, który jest pierwszym krokiem w kształtowaniu ekosystemu wyścigowego Polskich Cyfrowych Samochodowych Mistrzostw. Zaufała nam Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa, planujemy przekroczyć ich oczekiwania.Doświadczenie zdobyte na kursie pozwoli w poprzednim sezonie na więcej aktywności na wyższym poziomie.Jesteśmy bardzo zadowoleni z dalszej współpracy z Porsche Poland i podniesienia rangi marki Porsche esports.” Jędrzej Stęszewski, Dyrektor Operacyjny Unii Europejskiej, ESE Entertainment.

READ  bardzo łatwe! Ten luksusowy zmywacz do paznokci 3 w 1 dodatkowo nawilża i przygotowuje skórki

„Polski Związek Motoryzacyjny i Motocyklowy jest stroną odpowiedzialną za realizację strategii FIA w zakresie promocji i rozwoju cyfrowego sportów motorowych. Byliśmy jednym z pierwszych członków FIA, którzy ogłosili Mistrzostwa Polski w Digital Motorsport” Mówi Michał Sikora, Prezes Polskiego Związku Motoryzacyjnego i Motocyklowego.

Mistrz PESCP otrzyma tytuł Mistrza Polski w Digital Motorsport podczas dorocznej gali Polskiego Związku Motoryzacyjnego i Motocyklowego. Ponadto trzech najlepszych zwycięzców Mistrzostw Porsche na torze zakwalifikuje się w ramach programu Porsche Driving Experience, a dwunastu najlepszych kierowców otrzyma miejsce w kolejnej edycji Mistrzostw Polski w Digital Motorsport.

Aby wziąć udział, gracze muszą mieć zainstalowany na swoim komputerze iRacing (szczegóły znajdują się w instrukcji wydarzenia tutaj: WWW.PORSCHEESPORTS.PL/#/MISTRZOSTWA).

O ESE
ESE to europejska firma technologiczno-rozrywkowa skoncentrowana na e-sporcie i grach. Aktywa ESE składa się z kilku globalnych operatorów z branży gier i e-sportu. Możliwości firmy obejmują między innymi: infrastrukturę fizyczną, transmisje, globalną dystrybucję gier i treści związanych z e-sportem, reklamę, wsparcie sponsorskie oraz franczyzę rozwijającego się zespołu e-sportowego K1CK Esports. ESE koncentruje się na wypełnianiu luki między branżami esportowymi w Europie, Azji i Ameryce Północnej. | www.ese.gg

wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszelkie oświadczenia, inne niż te odnoszące się do faktów historycznych, które odnoszą się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, wydajności lub osiągnięć, które ESE przewiduje, przewiduje lub będą miały miejsce w przyszłości (w całości lub w części), należy uznać za informacje -poszukuje. Informacje te mogą obejmować między innymi oświadczenia dotyczące sukcesu PESCP oraz ciągłej popularności cyfrowych sportów motorowych i najlepszych konkurentów. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą słów takich jak „plany”, „oczekuje”, „oczekuje”, „budżet”, „zaplanowany”, „szacunki”, „prognoza”, „zamierza”, „ oczekuje”. „lub” (lub inne wcześniejsze warianty) są podejmowane, tworzone, realizowane lub realizowane. Informacje dotyczące przyszłości opierają się na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych, planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego, ale obejmują znane i nieznane rodzaje ryzyka, niepewności, założenia i inne czynniki, które mogą powodować rzeczywiste wyniki lub osiągnięcia ESE istotnie różnią się od jakichkolwiek innych wyników lub osiągnięć lub przyszłych osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości. Czynniki te mogą opierać się na informacjach dostępnych obecnie ESE, w tym informacji uzyskanych od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, i są oparte na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego rozwoju, wyników działalności i przyszłego kapitału (w tym Czyli kwota, charakter i źródła jego finansowania) oraz nakłady. Wszelkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są wyraźnie objęte niniejszym ostrzeżeniem. Obrót papierami wartościowymi ESE należy uznać za wysoce spekulacyjny.

READ  Wrzuć monetę do pierwszej fali The Witcher Pops z Funko

Ani TSX Venture Exchange, ani Regulatory Services Provider (zgodnie z definicją w zasadach TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej wersji.

ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
Aby uzyskać więcej informacji o ESE, prosimy o kontakt:
Daniel Mogill, Relacje Inwestorskie
[email protected]
647-492-1535