Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

ESE Entertainment powołało partnera marketingowego Porsche Esports Sprint Challenge Poland

firma rozrywkowo-technologiczna ESE Rozrywka Wybrany na Partnera Marketingowego Edycji 2021 roku Porsche Esports Sprint Challenge Polska (PESCP).

W ramach umowy firma będzie świadczyła usługi marketingowe w związku z organizowanym przez siebie wydarzeniem Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa Producent urządzenia wyścigowego Sim Symulator Ragnara.

Źródło: iRacing

POWIĄZANE: ESE Entertainment ujawnia szczegóły nadchodzącego pokazu talentów e-sportowych

Sprint Challenge rozpoczęło się 16 sierpnia rundami kwalifikacyjnymi. Ośmiu kierowców z każdej rundy kwalifikacyjnej zdobędzie miejsce w mistrzostwach, które rozpoczną się 9 września. Podobnie jak poprzednie wydarzenia, PESCP odbędzie się na platformie wyścigowej symulatora iRacing.

Jędrzej Stęszewski, dyrektor ds. operacji europejskich w ESE Entertainment, mówił o transakcji w komunikacie: „PESCP 2021 zapowiada się ekscytująco: nowa platforma (iRacing), a przede wszystkim nowy format, pierwszy krok w kształtowaniu ekosystemu wyścigowego Mistrzostw Polski Cyfrowego Motorsportu.

„Zaufała nam Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa i planujemy przekroczyć ich oczekiwania. Doświadczenie zdobyte w poprzednim sezonie pozwoli na dalsze działania na wyższym poziomie. Bardzo cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z Porsche Polska i podnosić rangę firmy e-sportowa marka Porsche”.

POWIĄZANE: ESE Entertainment przejmuje Digital Motorsports

To nie pierwszy raz, kiedy ESE Entertainment bierze udział w wyścigach symulacyjnych. W maju firma podpisała list intencyjny w sprawie przejęcia irlandzkiej firmy infrastrukturalnej Digital Motorsports.

Esports Insider mówi: W ciągu ostatnich 18 miesięcy zainteresowanie wyścigami symulacyjnymi gwałtownie wzrosło, gdy w kosmos wkroczyło wielu producentów samochodów i zespołów wyścigowych. Porsche ma silną pozycję w e-sporcie, a ponieważ jest gospodarzem kolejnego polskiego wydarzenia, korzystanie z ESE jest niezawodnym sposobem na promocję wydarzenia wśród szerszej publiczności.

Zapisz się do newslettera ESI Dispatch

READ  Polska galeria sztuki rzuca wyzwanie „unieważnieniu kultury”, ale niektórzy dostrzegają rasizm