Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Do sprzedania Nissan GT-R o mocy 1000 KM

Do sprzedania Nissan GT-R o mocy 1000 KM

GT-R-y o dużej mocy są obecne od 30 lat, począwszy od R32 Godzillas, które na początku lat 90. podarły przepis na samochody turystyczne. R33 pojawił się w samą porę na boom tuningowy lat 90., z niesamowitą mocą dominującą w kulturze szalonych samochodów przed erą Internetu. Prawda była często bardziej szalona niż plotka. R34 podążał tą samą drogą, z lepszą technologią, która była w stanie poradzić sobie z każdym szaleństwem silnika, które mogłoby się odrodzić. Skylines, podobnie jak wiele samochodów tego samego typu, powstały po to, by je dostrajać; Ironia polega na tym, że testy porównawcze są zwykle wysoko cenione. Ale skoro nominalnie powinny mieć moc Hyundaia i30 N, nietknięty samochód może nie sprostać wygórowanym oczekiwaniom…

Cokolwiek, mówimy tutaj o R35, samochodzie, który porzucił nazwę Skyline, ale kontynuował mnóstwo tradycji GT-R: wyglądał jak nic innego, technologia oznaczała, że ​​jeździł jak nic innego i – zgadnij co – oszałamiający sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem Zapewniał mu również niezrównane osiągi. Prosta szóstka RB mogła trafić do VR38 V6, ale nadal oferuje więcej niż wielką moc po wyjęciu z pudełka i dużo miejsca nad głową dla tych, którzy są tak skłonni. W rzeczywistości trudno jest teraz znaleźć jakikolwiek standardowy R35, biorąc pod uwagę, jak łatwa i skuteczna jest aktualizacja.

Ale są też zmodyfikowane GT-R, a potem są te. Dawno, dawno temu (w rzeczywistości zaledwie cztery lata temu), była to zaawansowana wersja Track, bardzo rzadki samochód do 2019 r., z zaledwie ośmioma zarejestrowanymi w Wielkiej Brytanii zgodnie z reklamą. Pierwszy właściciel też nie oszczędzał, dodając ceramiczne hamulce, karbonowe siedzenia i karbonowy dach do samochodu, który mógł już kosztować 80 000 funtów. Wtedy naprawdę zaczęła się zabawa…

READ  Gwiazdy znikają z nocnego nieba z jakiegoś przerażającego powodu

Pomimo tego, że ma tylko trzech właścicieli w promieniu 5000 mil, każdy z nich używał Litchfield do konserwacji i tuningu, wydając na ten proces ponad 75 000 funtów. Tak naprawdę. Zestaw stylizacyjny LM20 nie jest tylko na pokaz – to najwyraźniej 1000-konny Nissan GT-R. Nawet w królestwie elektrycznych supersamochodów i z całym tym dziedzictwem Skyline, jest coś bardzo ekscytującego w silniku spalinowym o czterocyfrowej mocy wyjściowej. A dokładniej 989 koni mechanicznych (ale co to jest mała moc wśród przyjaciół?).

Oczywiście taka moc, od 580 KM w standardzie, nie przyszła łatwo. Silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem jest teraz kuty (i ma ponad 1000 koni mechanicznych, jeśli jesteś szalony), korzystając z większych turbin Borg Warner, nowych tłoków, nowych zaworów, krzywek i korbowodów Litchfield, zaawansowanych wtryskiwaczy, układu wydechowego Akrapovic, masywniejszego intercoolera. .. Pozostało dużo zapasów. To oprócz działającego ECU, mocniejszych przełożeń, przedniej części Quaife LSD, ulepszonej obsługi Litchfield, plecionych przewodów hamulcowych i nie tylko. Aż nazbyt łatwo jest zobaczyć, jak pieniądze zostały wydane tak szybko, że nic nie pozostało nietknięte w pogoni za najlepszymi wrażeniami z GT-R.

To, jak się czuje GT-R o mocy 1000 koni mechanicznych, nie jest oczywiste, ponieważ silniki o mocy 600 koni mechanicznych już teraz wydają się wystarczająco szybkie — ale jeśli wszyscy zgodzimy się, że prędkość naprawdę ma znaczenie, łatwo dostrzec atrakcyjność. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że wygląda na część. R35 nie ma szalonego zestawu wskaźników, koła Rays nie są głupie, a światła to tylko światła – choć nie do końca subtelne – ten samochód jest dość skromny, biorąc pod uwagę jego potencjał wydajności. Kosztujący 160 000 funtów to zdecydowanie jeden z droższych roadsterów w R35 GT-R; Z drugiej strony to jeden z najtańszych samochodów dysponujący mocą 1000 koni mechanicznych…

READ  Dell Latitude 9330 ma touchpad z przyciskami Stream Deck