Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Dlaczego Barbiecore Decor ma gorący kwiatowy moment

Jura Konsius

The Washington Post – styl wystroju Heidi Marler od dawna skłania się ku pastelom i żywym różom. Ma różową sofę Chesterfield. Centralnym elementem jej kuchni jest różowa lodówka Smeg – wraz z różowymi szafkami, różowymi ścianami i różową kuchenką mikrofalową.

„Mój dom to moje szczęśliwe miejsce” – powiedział Marler, który pracuje jako opiekun u schyłku życia w Essex w Anglii.

Po tym, jak niedawno opublikowała domowe zdjęcia na swoim Instagramie, home_n_schludny_with_heidi_, komentatorzy ogłosili jej przestrzeń „Barbiecore”.

Od debiutu w 1959 roku Barbie jest ikoną mody i wystroju, a także ikoną zabawy. Teraz, dzięki filmowi aktorskiemu o jej planie, który zadebiutuje w przyszłym lecie, jej wygląd jest wszędzie. Moda Barbiecore jest nasycona gorącym różem, a teraz kobiecy klimat dziewczyny przenika do salonów, kuchni i sypialni.

„Nie zdawałem sobie sprawy, że moja obsesja była w głównym nurcie” – powiedział Marler, którego wiadomość połaskotała na różowo. „Barbie była dziewczyną, która mogła wyciągnąć wszystko z torby. Powiedziałbym, że przypomina mi trochę mnie.”

Minęły dwa ciężkie lata, a konsumenci są gotowi do odważnego wypowiedzenia się, gdy wychodzą ze zdystansowanego społecznie stylu życia. Tutaj pojawia się Barbie.

„Ludzie chcą ucieczki i trzymają się czegoś kolorowego i nostalgicznego” – powiedziała Laurie Pressman, wiceprezes Pantone Color Institute. „Kiedy myślisz o kolorze jako języku tego, co się dzieje, ten różowy i jego związek z Barbie polega na byciu odważnym, nieustraszonym i podejmowaniu ryzyka”.

Dodanie różowych akcesoriów, takich jak te świeczki z Junebeginnings na Etsy, to szybki sposób na wprowadzenie Barbiecore do Twojego domu. Zdjęcie: ETSY / czerwiec
Trend Barbiecore przeskoczył z mody na artykuły domowe, czego dowodem jest ta zawieszona na Etsy ściana z WeAreLunarium. Zdjęcie: ETSY/WEARELUNARIUM
Barbie odpoczywa na różowej sofie w najnowszym Barbie Dreamhouse. Zdjęcie: Mattel
Ta tabela ze sklepu zarządzanego w dowolnym miejscu Etsy może być elementem Barbiecore. Zdjęcie: ETSY/ORBITANYGdzie

Kiedy zdjęcia nadchodzącego filmu Barbie Warner Bros. – z Margot Robbie w roli głównej i Ryanem Goslingiem jako Kane – pojawiły się na początku tego lata, osoby mające wpływ na media społecznościowe były gotowe na przyjęcie uroczej plastikowej lalki i jej wyglądu.

Katie Storino, założycielka firmy kosmetycznej Megababe, powiedziała, że ​​zawsze kochała Barbie. Teraz jej apartament w Palm Beach na Florydzie jest swego rodzaju hołdem dla Barbie’s Dream House. „Nie wiem, czy przeniknął do mojej podświadomości, odkąd byłem mały, ale zawsze lubiłem różowy” – powiedział Storino.

READ  Slamdance Film Festival powraca do Park City wraz z Sundance, po wirtualnym roku z powodu COVID-19

W grudniu 2020 roku ona i jej mąż kupili dom na Florydzie, aby uciec od pandemicznej izolacji na mroźnym Manhattanie.

Podekscytowana tym, że w końcu ma własną pralnię, pokryła ściany tapetą Wallshoppe „Rainbow Barbie” w jasnym kolorze. Dostałam róż Lovesac i zamontowałam zasłony w różowe i białe paski. Kiedy w czerwcu usłyszałem o Barbicur, napisałem do przyjaciela, który również kocha różowy, „To jest nasz czas”.

„Byłam gotowa na ten moment”, powiedziała, „chociaż nie wiedziałam, że nadchodzi”.

Kiedy stylistka Etsy, Dina Esom Johnson, zobaczyła zdjęcie Ruby za kierownicą jej jasnoróżowego kabrioletu Chevy Corvette, wiedziała, że ​​pojawią się poprawiające nastrój kolory wystroju domu. „Wszyscy zaczynają akceptować ten kolor” – powiedział Johnson.

„Jest bardzo kobiecy”.

Johnson powiedział, że liczba wyszukiwań na Etsy jasnoróżowych artykułów związanych z domem i mieszkaniem wzrosła w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 21 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. „Chodzi o przyjęcie tych żywych barw i próbę przemyślenia nostalgicznych czasów, kiedy życie było trochę prostsze, jaśniejsze i beztroskie” – dodała.

Jeśli chcesz wskoczyć na modę na grilla, sugeruje rozpoczęcie od czegoś małego, takiego jak wazon, poduszka lub świeca, ponieważ jest to „bardzo jasny ton”.

Jeśli jesteś gotowa na przyjęcie różowej farby, wybierz ostrożnie. Różowy stał się bardziej popularny w ostatnich latach, powiedział Andrea Magno, dyrektor ds. marketingu i rozwoju kolorów w Benjamin Moore. „Zerwałam z tą małą dziewczynką, która ma znaczenie” – powiedziała. Ale Magno ostrzega: „Dużo koloru może być zabawne w przypadku spódnicy lub lakieru do paznokci, ale kiedy jest kolorem na ścianie, powinno być czymś znośnym”. Sugeruje przyjrzenie się piwonii, gorącym ustom lub wiosennemu rozkwicie Benjamina Moore’a.

Ten rodzaj kobiecej atmosfery pojawił się w połowie wieku, w którym Barbie spotyka się w wielu miejscach. Jednym z przykładów jest drugi sezon popularnego serialu Ted Lasso na Apple TV Plus. Dom Kelly Jones, modelki, która została konsultantką PR (w tej roli Juno Temple), która również kołysze wysoki blond kucyk, jest wypełniony gorącymi różami, zabytkowymi meblami z połowy wieku i odważnymi tkaninami.

READ  Kompromis Górniak w TVN! co jest z nią nie tak?

„Paleta różów w tej kolekcji stanowi silny kontrast z paletami kolorów innych kolekcji, co oznacza, że ​​jest to specjalna przestrzeń Keeley, jej własna tożsamość” – powiedziała projektantka kolekcji Kate Goodman.

„Podkreśla jej kobiecość i śmiałość. W niektórych aspektach jest odważna i odważna, ale różne odcienie różu podkreślają elementy jej osobowości”.

Goodman uważa, że ​​Barbicour to potwierdzenie, że Barbie nigdy nie wyszła z mody. Chociaż może to być prawdą, wiceprezes Mattel i globalny dyrektor ds. projektowania lalek Barbie i modnych lalek, Kim Colemon, powiedział, że Barbie zawsze była liderem. Miała swój pierwszy wymarzony dom w 1962 roku, zanim kobiety mogły otworzyć własne konta bankowe.

Oryginalny Dreamhouse był modelem z połowy wieku z cienkimi, kartonowymi meblami. Wciąż bardzo nowoczesny, jej najnowszy wymarzony dom skupia się na życiu wewnątrz/na zewnątrz, z różową zjeżdżalnią przy basenie i tarasem na dachu, ponieważ „Barbie potrzebuje trochę miejsca na relaks, ponieważ ma ponad 200 miejsc pracy, więc jest taka urocza” – dodał Colemon. Zajęty”.

Powiedziała, że ​​styl Barbie jest ponadczasowy. „Barbie jest zawsze na czasie, ponieważ ciągle się rozwija.”

Kiedy Barbie skończyła 50 lat w 2009 roku, projektant Jonathan Adler stworzył Barbie Malibu Dream Home o powierzchni 3500 stóp kwadratowych w Malibu — nigdzie indziej.

„Było dużo błyszczącej czarnej, białej i różowej skóry”, wspomina Adler. „A ja miałam żyrandol z włosów Barbie”. Była też szafa pełna dziesiątek butów i różowych dywaników z napisaną literą B.

Jeśli chodzi o Barbicour, Adler powiedział: „Wspaniałą rzeczą w Barbie jest to, że jest tym, kim chcesz, aby była, od Barbie surfer do Barbie CEO biznesu”.

We wnętrzach powiedział: „Barbicour to sposób, w jaki dorosłe kobiety wyrażają swoją wewnętrzną dziewczynę i tęsknią za bardziej niewinnymi czasami”.

READ  AI Art nie zastąpi artysty - słonecznika