Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Diablo 2: Wskrzeszona funkcja powinna być podstawą remake’u

Ze względu na sprzedażową siłę nostalgii i popularność starszych tytułów, remasterowane i remasterowane gry stały się wielkim biznesem w ciągu ostatniej dekady. Wielu z nas, w tym ja, dorastało, eksperymentując z grami przed czasami 4K, wysokiej liczby klatek na sekundę i ray tracingu, więc zawsze fajnie jest zobaczyć, jak nasze ulubione klasyki wyglądają z nowoczesną warstwą farby.

Niektóre są jak ostatnie Diablo II: Wskrzeszenie Bardzo dobrze i skorzystaj z okazji, aby przedstawić kilka swoich systemów gier do dnia dzisiejszego. Inne, jak Pokemon Genialny Diament I lśniąca perłaI Pokorni lub polaryzujący, przynoszą ze sobą swoje stare problemy w imię utrzymania autentycznego doświadczenia. Staramy się nie mówić o rekonfigurowalnych urządzeniach, takich jak Potrójne Grand Theft Auto.

Ostatnio grałeś podczas kampanii Halo 2. Rocznica 2014 remaster Halo 2 z moim partnerem. Niedługo po pokonaniu go obserwowałem, jak gra Diablo II: Wskrzeszeniekampania. Obie gry pozwalają przełączać się między oryginalną grafiką gry a przeprojektowaną grafiką za naciśnięciem jednego przycisku. To było coś, o czym nigdy nie pomyślałem podczas grania w zremasterowaną grę, ale wkrótce potem wakacje W trakcie rozgrywki nieustannie przełączaliśmy się tam iz powrotem, aby porównywać poziomy, wrogów i dźwięki. Zrobił to samo podczas gry wysłano.

Szybkie i bezproblemowe przełączanie się między wersjami gry dało nam dramatyczne spojrzenie na to, jak zmieniły się trendy w projektowaniu, grafice i dźwięku w ciągu ostatnich kilku dekad. To funkcja, o którą nigdy nie myślałem, że o nią poproszę, ale teraz mam nadzieję, że spodoba się ona każdej zremasterowanej grze.

że wakacje z osądem

Pamięć halo 2Rekonfiguracja PC jest bardziej dramatyczna niż większość. Oprócz zaktualizowanej grafiki zawiera zaktualizowaną muzykę i sceny filmowe. Jak przełączać się między oryginalną grą a wakacje To proste: wystarczy nacisnąć klawisz tyldy. Podczas gdy sceny są nieco opóźnione podczas zmiany, przejście jest ogólnie płynne. Zrobiliśmy to na prawie każdym poziomie i scenie gry z ciekawości. Nigdy nie grałem w oryginał i chciałem zobaczyć, jak sprawy wyglądały inaczej w mglistej przeszłości 2004 roku.

READ  Wygląda na to, że tvOS Apple zbliża się do powolnego roku po odrobinie uwagi WWDC

Okazało się, że są bardzo różne. Oprócz oczywistych aktualizacji wizualnych, aspektem, który zaskoczył mnie najbardziej, była zmiana w muzyce. Halo 2Oryginalna muzyka rockowa z przełomu lat 90. i 2000 przypominała mi grzmiące gitary i zardzewiałe riffy. wakacjeBył totalnie rockowy, ale wydawał się o wiele bardziej nowoczesny, jeśli chodzi o sposób, w jaki został zmiksowany i zaprezentowany. Remaster wydaje się bardziej kinowy i bliższy temu, co można zobaczyć w filmie, co odzwierciedla szerszy trend kinowy i rozmycie linii multimedialnych w dzisiejszych grach.

Scena z Halo w Halo 2 Anniversary.
Ujęcie z silnika halo z oryginalnego Halo 2.
Ten sam wygląd w oryginalnym Halo 2.

kupił wakacje Bliżej kinowego doświadczenia, zaktualizowane sceny były również przeznaczone, które nadal trwają w 2021 roku. Oryginalne sceny zostały wykonane w silniku, ale wszystkie remastery są kinowe. Przełączanie się między nimi dało nam trochę niezamierzonego śmiechu, gdy oderwaliśmy się od eleganckich, opartych na muzyce utworów wakacje do pół-cichych, nisko dostrojonych scen w oryginale. To był świetny sposób, aby zobaczyć, jak ruch kamery, wykorzystanie dźwięku i animacja zmieniły się w ciągu jednej dekady.

Ciekawe, że nie wszystko wygląda lepiej w wakacje. Mój partner i ja zgodziliśmy się, że tekstura wody w oryginalnej grze była lepsza, co jest ważne, ponieważ większość gry odbywa się nad wodą lub w jej pobliżu. Oświetlenie w oryginalnej wersji również było w niektórych miejscach lepsze, głównie ze względu na wyraźny kontrast między kolorami. Interfejs użytkownika nie zmienił się między obiema grami, co mogło zapobiec nieporozumieniom. próbując uspokoić rzeczy, wakacje Miejscami wygląda trochę niechlujnie. Nie byłbym w stanie zobaczyć tych zmian – i zmierzyć najlepszej wydajności każdej wersji gry – bez możliwości szybkiego i płynnego przełączania się między nimi.

Taniec z Diablo

Po zakończeniu wakacje (I od razu kupiłem Halo 3 przez Grupa Master Chef), mój partner zaczął biegać Diablo II: Wskrzeszenie. Chociaż Diablo nigdy nie było moją ulubioną grą Blizzarda, on i Diablo II Dużo wracaj. Ponieważ ktoś bardzo zainwestował w świat Tristram, byłem ciekaw, co może pomyśleć o Remasterze.

Zarówno oryginalny plik, jak i wysłano Zawiera niesamowitą ilość szczegółów wizualnych. Oryginalna gra z pewnością ma wiele uroku gier komputerowych z końca lat 90., nawet dla kogoś, kto nie grał w wiele z tych tytułów. Podczas wysłanoSceny filmowe nie są nowe, zremasterowane wersje wyglądają świetnie, tchnąc nowe życie w stare postacie i sceny. Podczas gdy nowe pola, lasy i krzaki wyglądają świetnie, sama ilość szczegółów oznacza, że ​​niektóre elementy otoczenia, które można wchodzić w interakcje, są trudniejsze do zauważenia w Remasterze niż w Remasterze. Diablo II. Przeprojektowane środowiska charakteryzują się wysoką wiernością i szczegółowością, ale to nie czyni ich lepszy.

Rodzi interesujące pytanie: w którym momencie gra powinna oddzielić się od inspiracji dla przejrzystości lub użyteczności?

Boczny pokój w Diablo 2 ma kilka świec.
Boczne pomieszczenie w jednym z lochów Diablo II. Jedyną godną uwagi cechą jest zestaw świec.
Ten sam pokój w Diablo II: odnowiony, z dużą ilością detali.
Ten sam pokój w Diablo II: odświeżony, tym razem z większą ilością detali – i większym chaosem.

W tym samym czasie mój partner zauważył elementy wizualne, których wcześniej nie widział, takie jak hełmy śledzące ruch gracza, gdy trafia on do piekła. Tak łatwo było zobaczyć wszystkie te porównania z naciśnięciem jednego przycisku, który przenosi gracza z 2000 do 2021 i z powrotem. Wyraźna różnica między filozofią projektowania wizualnego dla środowisk izometrycznych dwie dekady temu a dziś jest szczególnie widoczna w wysłano, Kto jeszcze rozumie, nie aktualizuje niektórych problemów z pochodzeniem. Przełączanie się między nimi jest jak oglądanie w mgnieniu oka odpowiednika 20 lat projektowania.

Przełączanie się między dwiema grami podczas każdej z nich wzbogaciło nasze wrażenia bardziej niż cokolwiek innego. Możliwość mówienia o różnych filozofiach projektowania, zarówno wizualnie, jak i pod względem rozgrywki, była świetną zabawą i dodała więcej głębi do doświadczenia. Skłoniło mnie to do myślenia o sprzecznych celach Remastera. Czy zasadniczo udoskonalają istniejącą grę dla nowoczesnej publiczności, ale pozostawiają ją w dużej mierze bez zmian pod względem systemów? A może ma to zmienić to doświadczenie w coś nowego i nowoczesnego, ale ryzykując zrujnowanie tego, co sprawiło, że oryginał był tak wspaniały? Czy możliwe jest wypełnienie luki między tymi dwoma celami bez utraty duszy – i widowni – oryginalnego tytułu? Jest wiele rzeczy do rozważenia i nie zazdroszczę żadnemu projektantowi gier ani firmie, która musiała dokonać takiego wyboru.

Chciałbym, aby więcej gier zawierało opcję przełączania się między oryginałem. Zarówno gracze, jak i początkujący projektanci gier mogą się uczyć z każdej wersji tych klasycznych gier, a łatwość, z jaką współcześni gracze mogą przełączać się między tymi dwiema wersjami, jest zaletą, którą można pochwalić. Filantropi, którzy zawierają swoje oryginalne tytuły, przypominają nam, skąd pochodzimy, opowiadają historię ewolucji technicznej i projektowej w grach oraz dostarczają zdrową dawkę nostalgii i śmiechu — zamierzonego lub nie.

W końcu życie było znacznie prostsze, gdy Master Chief był tylko punktem wielokąta.

Rekomendacje redaktorów