Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

DHgate w Chinach, Google do zespołu marketingowego

Transgraniczny rynek e-commerce między chińskimi firmami DHgate partnerstwo z przeglądarka google Uruchomienie połączonego rozwiązania reklamowego w celu sprzedaży 2,3 miliona źródeł sprzedaży na rynku.

Li Wei, dyrektor generalny DHgate Marketing Center, powiedział w raporcie informacja prasowa poniedziałek (22 listopada).

Zobacz też: Płatności B2B dzisiaj: dekret Chin może spowodować problemy dla MŚP; Visma Eyes 2023 IPO

Nowe rozwiązanie marketingowe – platforma reklamowa Huitou – ma na celu ułatwienie eksporterom szybszych i prostszych sposobów reklamy za granicą i zwiększenia sprzedaży online. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane w Chinach i „znacząco obniżyło barierę” dla swoich dostawców, z których większość to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MMŚP).

Huitou integruje rozwiązanie Google Ads z platformą marketingową DHgate dla sprzedawców. Zgodnie z komunikatem prasowym, dzięki Huitou sprzedawcy mogą korzystać z Google Shopping i Google Smart Shopping w ponad 200 różnych krajach i regionach.

Przeczytaj więcej: BigCommerce wprowadza kupony reklamowe TikTok dla sprzedawców

Integracja Huitou będzie oferowana wraz z innymi odpowiednimi narzędziami reklamowymi, do których można uzyskać dostęp za pośrednictwem portalu DHgate dla sprzedawców lub portalu zewnętrznego poza rynkiem e-commerce. Sprzedawcy nie muszą zakładać konta Google.

„Google od wielu lat angażuje się w opracowywanie innowacyjnych i przydatnych narzędzi i usług marketingu cyfrowego” – powiedział. Bae Young, szef Channel Partner w Google Greater China.

Według danych Generalnej Administracji Celnej w Chinach w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2021 r. obszar importu i eksportu transgranicznego handlu elektronicznego odnotował wzrost o 20,1% rok do roku.

Możesz także cieszyć się: China To Marry Digital Yuan, Mobile Payment Apps

————————————

Nowe dane PYMNTS: Przegląd świątecznych zakupów w 2021 r.

O: Zbliża się czas świątecznych zakupów, a prawie 90% amerykańskich konsumentów planuje przynajmniej część swoich zakupów przez Internet – o 13% więcej niż w 2020 roku. Co napędza sprzedaż online w okresie świątecznym oraz wpływ dostępności produktów i spersonalizowanych nagród na preferencje sprzedawców.

READ  Podwójna zabawa w polskim zoo, które wita drugie w tym roku bongo