Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

„Co się dzieje z pielęgnacją skóry dzieje się z pielęgnacją włosów”

Pielęgnacja włosów zawsze była pasją prezesa Wella, Annie Young Scrivener, odkąd miała 13 lat, kiedy rozpoczęła działalność związaną ze strzyżeniem i kręceniem włosów. Kiedy więc dyrektor generalny został zatrudniony w Godiva, gdzie przez trzy lata pełniłem funkcję dyrektora generalnego, aby dołączyć do 140-letniej firmy zajmującej się pielęgnacją włosów i paznokci, skorzystałem z okazji.

Firma private equity KKR powołała Young-Scrivnera na stanowisko CEO Wella w październiku 2020 r. Ogłoszenie przejęcia 60% spółki od Coty. Wella jest dystrybutorem marek do pielęgnacji włosów, takich jak Wella Professionals, Clairol, Nioxin, GHD oraz marki lakierów do paznokci OPI. W grudniu 2021 roku firma obchodziła swoje pierwsze urodziny jako niezależna firma. KKR i Wella odnotowały ambicje wejścia na giełdę za około cztery lata.

„Mamy ogromną szansę, aby być świetną firmą. Pierwszą rzeczą, na której się skupiamy, jest upewnienie się, że mamy prawo [products] Aby sprostać potrzebom konsumentów” – powiedział Young Scrivener w podcaście Glossy Beauty – „Drugą rzeczą jest upewnienie się, że rozwijamy się we właściwy sposób. Będzie dużo [exit] opcje dla nas.”

Jeśli chodzi o budowanie portfolio produktów i marek, które przetrwają próbę czasu, Wella koncentruje się na opowiadaniu historii wszystkich swoich marek. Dotyczy to również Wella Professional. Długotrwały, błyszczący kolor połysku przemawia do zdrowia włosów, kierując się mottem „połysk, który możesz poczuć”. Young-Scrivner powiedział, że Wella ma ponad 1000 produktów i opatentowaną technologię, dzięki której może pozycjonować się jako doskonała firma kosmetyczna oferująca innowacyjne produkty.

Firma OPI szukała także wyjątkowych możliwości przyciągnięcia nowych klientów i społeczności poprzez współpracę z Xbox w styczniu. Wysiłki te jak dotąd przynoszą efekty, powiedział Young Scrivener, ponieważ profesjonalny kanał sprzedaży Wella odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży w porównaniu do roku fiskalnego 2019, a jego kanały e-commerce i sprzedaż detaliczna rosną wykładniczo.

READ  Polska modelka z Instagrama, dziewczyna Cliffa Kingsbury'ego melduje się, Bartolo Colon wchodzi na bieżnię i dlaczego piwo za 14 dolarów? - OutKick

Przeczytaj poniżej fragmenty rozmowy podcastowej, która koncentruje się na tym, na czym Young-Scrivner skupił się w zeszłym roku, jak osiągnęło wyniki OPI i jaki jest apetyt Wall Street na innego czystego gracza. Fragmenty zostały lekko zredagowane i skondensowane dla jasności.

Osiągnięcia i spostrzeżenia z ostatnich 12 miesięcy
„[We looked at product] współpraca. Jak możemy być szybsi dzięki naszym innowacjom? Pracowaliśmy nad tym. W ogóle się już pochyliliśmy [products] Kiedy ludzie się wycofują. Mamy też 6000 [employees]W zeszłym roku dodaliśmy 1100 osób. Musieliśmy [look at] Mnóstwo różnych zawodów, na przykład jak pracujemy w nowym środowisku i zapewniamy dużo szacunku i szybkości, a różnice kulturowe szybko się zmieniają? Dużą częścią naszej kultury jest tworzenie środowiska, w którym ludzie mogą się wyróżniać. Mamy sześć grup intymności dla kobiet, dla osób LGBTQ+ i dla różnych grup etnicznych, gdzie ludzie z całego świata mogą spotykać się i rozmawiać o możliwościach innowacji, rzeczach, które firma mogłaby zrobić inaczej i rzeczach, na których naprawdę im zależy. Co by mu to zrobiło? [Wella] Bądź bardziej świadomy otaczającego nas świata i inaczej rozumiej potrzeby naszych klientów. „

Jak OPI płynie na fali pielęgnacji paznokci
„Ciekawe jest to, że ludzie używali malowania paznokci jako sztuki. Ludzie w domu tworzą własne dzieła sztuki i [focusing on] Zadbane są również skórki paznokci, zapewniając im odpowiednią pielęgnację [their] Skóra właściwa i rozpieszczająca [themselves]. W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek produkt o nazwie Nature Strong, naszą ekologiczną i etyczną linię wegańską, która odniosła niesamowity sukces. Niedawno współpracowaliśmy z Xboxem. Podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet [we collaborated] O kobietach w technologii i kobietach w grach. Wzięli trzy z naszych kolorów i stworzyli konsole Xbox przy użyciu kolorów OPI”.

O apetycie Wall Street na pielęgnację włosów
Na Wall Street jest wielu mądrych ludzi. Widzą trend, który miał miejsce w pielęgnacji skóry, który teraz ma miejsce w pielęgnacji włosów. Ta chwila to nie tylko chwila. Myślę, że tak będzie dalej, bo jak konsumenci lepiej rozumieją [hair care]Będą wymieniać się na produkt o bardziej profesjonalnej jakości. Olaplex był bardzo inteligentny, koncentrując się na technologii patentowej jako korzyści dla konsumentów. Kiedy patrzę i zastanawiam się, myślę, że Willa ma znacznie większą szansę na opowiedzenie naszej historii [and is] Nauka od Olaplex. Mamy 1000 patentów i ponad 300 naukowców, ale o tym nie mówimy. Musimy wykorzystać nasze mocne strony i nie bać się tego popisywać. To więcej niż chwila, to przejście. Wall Street musi tylko zobaczyć potencjał rozwojowy Willi”.

READ  Polskie PGNiG, Venture Global finalizują dostawę LNG w USA