Vancouver, Kolumbia Brytyjska, 26 października 2021 (Globe Newswire) – ESE Rozrywka Inc. (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) („firma„lub”ten który”) informujemy, że celem przejęcia, Frenzy sp. z o.o. Ogród zoologiczny („pasować’), wyprodukuje transmisję z PGL Major Stockholm 2021 („Wydarzenie„), jeden z najbardziej prestiżowych turniejów e-sportowych na świecie dla Counter-Strike: Global Offensive („)CS: GOTransmisja będzie realizowana we współpracy z agencją Fantasyexpo Games, która nabyła prawa do transmisji wydarzenia.Frenzy będzie odpowiedzialny za produkcję polskiej audycji internetowej oraz linearnego kanału telewizyjnego Polsat Games, którego właścicielem jest Cyfrowy Polsat SA, znanego Europejscy nadawcy gier i analitycy będą relacjonować wydarzenie ze studia telewizyjnego w Warszawie.
PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najbardziej prestiżowych turniejów CS:GO na świecie. 24 najlepsze drużyny świata będą walczyć o tytuł mistrza świata i swój udział w puli nagród o wartości 2 milionów dolarów, jednej z największych w historii CS:GO. Tegoroczna edycja wydarzenia jest szczególna, ponieważ po raz pierwszy od dwóch lat od pandemii koronawirusa będzie na niej obecna publiczność na żywo. Wydarzenie na żywo odbędzie się w Avicii Arena w Sztokholmie w Szwecji.
„Po dwuletniej przerwie najlepsze drużyny esportowe w końcu wracają do rywalizacji w Major. Cieszymy się, że Frenzy jest częścią tego historycznego wydarzenia i dzięki współpracy z Fantasyexpo wyprodukuje polskie transmisje. Tak prestiżowy turniej zasługuje na najwyższe możliwe standardy produkcyjne. Już teraz możemy powiedzieć, że ten wielki turniej będzie dostępny dla widzów zarówno w telewizji Polsat Games, jak i jednego z najbardziej znanych polskich komentatorów, Izaka.. ” mówi Marcin Keeler, dyrektor zarządzający Frenzy.
„ten PGL Major Stockholm 2021 to wydarzenie, które jeszcze przed debiutem stało się legendarne. Jest to wynik kilku czynników – to pierwsza specjalność od dwóch lat, która powróci na żywo publiczność i zaoferuje ogromną nagrodę w wysokości 2 milionów dolarów. Nie zabraknie również polskiego komponentu turnieju, za którym wielu kibiców będzie chciało podążać, a to wymaga specjalnego podejścia. Dlatego z radością czekam na naszą współpracę z Frenzy, wiedząc, że nasze zespoły zrobią wszystko, co w ich mocy, aby przekroczyć oczekiwania społeczności. Ponadto nie zapominajmy o naszym projekcie #GamingBezBarier, który zaprezentujemy podczas transmisji. Dzięki naszemu doświadczeniu również osoby niesłyszące będą mogły w pełni cieszyć się pokazem.” komentuje Bartosz Wilczek, Head of Esports na Fantasyexpo.
o szaleństwie
Frenzy to firma zajmująca się infrastrukturą produkcyjną i medialną z siedzibą w Polsce, skoncentrowana na branży gier wideo. Firma tworzy i wdraża esporty, eventy gamingowe, transmisje i treści medialne. Obsługuje również przenośny i zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki czemu może produkować programy typu reality show z każdego zakątka świata. Jej główne źródła przychodów to produkcja telewizyjna, imprezy, organizacje ligowe i kampanie reklamowe. Frenzy Piotr Zak, członek Rady Nadzorczej Cyfrowego Polsatu SA, założył jedną z największych platform cyfrowych w Europie i największą w Europie Środkowo-Wschodniej.
Więcej informacji na temat przejęcia Frenzy przez ESE można znaleźć w komunikatach prasowych firmy z dnia 30 września 2021 r. i 25 października 2021 r. Zamknięcie przejęcia Frenzy przez ESE podlega zwykłym warunkom zamknięcia, w tym zatwierdzeniu przez TSX Venture Exchange.
O FantasyExpo
Fantasyexpo to agencja gamingowa, która zapewnia strategiczne doradztwo kreatywne dla marek, unikalne kampanie marketingowe sprzedaży, kampanie produkcyjne i eventy. Agencja niedawno nawiązała oficjalne i wyłączne partnerstwo handlowe i marketingowe z PGL Esports, organizacją wydarzeń e-sportowych, która upoważnia ją do angażowania się i pozyskiwania partnerów reklamowych dla lokalnych i globalnych transmisji.
O ESE
ESE to europejska firma rozrywkowa i technologiczna skoncentrowana na grach, w szczególności na e-sporcie. Firma świadczy szereg usług na rzecz głównych twórców gier wideo, wydawców i marek, dostarczając technologię, infrastrukturę i usługi angażowania fanów na arenie międzynarodowej. ESE prowadzi również własne kanały e-commerce, drużyny e-sportowe i ligi gier. Oprócz możliwości rozwoju organicznego firma rozważa selektywne przejęcia zgodnie z celem, jakim jest stanie się dominującym globalnym graczem w technologii i infrastrukturze e-sportowej. | www.ese.gg
wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Należy wziąć pod uwagę wszystkie oświadczenia, inne niż te odnoszące się do faktów historycznych, które dotyczą działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, wyników lub osiągnięć, które ESE przewiduje, przewiduje lub będą miały miejsce w przyszłości (w całości lub w części). Informacja. Takie informacje mogą obejmować między innymi dane dotyczące proponowanego przez Spółkę przejęcia Frenzy oraz terminu i prawdopodobieństwa jego zakończenia. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą słów takich jak „plany”, „oczekuje”, „oczekuje”, „budżet”, „zaplanowany”, „szacunki”, „prognoza”, „zamierza”, „ oczekuje”. ’ lub 'będzie’ (lub inne poprzednie warianty) zostaną podjęte, wykonane, zrealizowane lub zrealizowane. Informacje dotyczące przyszłości opierają się na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych, planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego, ale obejmują znane i nieznane rodzaje ryzyka, niepewności, założenia i inne czynniki, które mogą spowodować rzeczywiste wyniki lub osiągnięcia ESE, które będą istotnie różnić się od jakichkolwiek naszych wyników lub wyników lub przyszłych osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości. Czynniki te mogą opierać się na informacjach dostępnych obecnie ESE, w tym informacji uzyskanych od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, i są oparte na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego rozwoju, wyników działalności i przyszłego kapitału (w tym Czyli kwota, charakter i źródła finansowania) oraz wydatki. Wszelkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są wyraźnie objęte niniejszym ostrzeżeniem. Obrót papierami wartościowymi ESE należy uznać za wysoce spekulacyjny.
Ani TSX Venture Exchange, ani Regulatory Services Provider (zgodnie z definicją w zasadach TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej wersji.
ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
Aby uzyskać więcej informacji o ESE, prosimy o kontakt:
Daniel Mogill, Relacje Inwestorskie
[email protected]
647-492-1535
Załączony obraz jest dostępny pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/84bd0276-3d43-4855-adb1-9d2f80fd835a
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex