Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Brown Girl Hands wskazuje na brak różnorodności w branży kosmetycznej w fotografii produktowej

Hannah Harris jest 21-letnią założycielką brązowa dłoń dziewczynyspołeczność internetowa poświęcona dywersyfikacji Piękno reklamy.

Może być oczywiste, że podczas otwierania pliku brakuje embedowania moda Sesje magazynów i zegarków tylko z białymi modelami. Ale fotografia produktowa to kolejny obszar, w którym Piękno Branży bardzo brakuje różnorodności.

Tess Holiday opowiada o Diorze, Chanel i Britney Spears podczas luksusowych zakupów:

Gdy reklama przedstawia przedmiot piękny, czasami widzimy tylko dłonie modelek – a rzadko są to te kolorowe dłonie. Harris brązowa dłoń dziewczyny Rozwiązuje problem „poprzez prezentację czarnych i brązowych rąk, które trzymają najbardziej pożądane produkty w branży”.

Harris rozmawia z In The Know o narodzinach Brown Girl Hands i dlaczego przemysł kosmetyczny musi inwestować w nowe talenty.

Swoją misję rozpoczęła po przeczytaniu artykułu z 2020 roku gdzie wszystko bMatrycowe ręce? autorstwa Jessiki DeVino. DeFino przestudiowało kanały społecznościowe marek lakierów do paznokci, takich jak OPI, Essie i ORLY, i odkrył wątpliwy brak białych dłoni.

„To była jedna z tych rzeczy, które lubi: „Co masz na myśli, gdzie są wszystkie brązowe ręce?” ’ mówi Harris, jestem tutaj. 'To był naprawdę świetny artykuł do przeczytania jako czarna kobieta i pomyślenia: 'Cóż, mam czarne ręce. Potrafię to zrobić’.

Harris robił zdjęcia ręczne jako hobby, które publikował w mediach społecznościowych. Ale po przeczytaniu artykułu zdjęcia jej dłoni nabrały zupełnie nowego znaczenia.

„Często porównuję brak różnorodności rąk do czegoś, co jest niemal rodzajem subtelnej agresji” – wyjaśnia Harris. „Ponieważ kiedy zaczniesz naprawiać subtelne ataki, wejdziesz w sedno. Nie naprawiasz oczywistych oznak rasizmu; naprawiasz rzeczy, które są naprawdę zakorzenione w systemie.”

Kiedy marki używają czarnych i brązowych dłoni, używając swoich produktów, może to wskazywać, że wyobrażają sobie świat, w którym brane są pod uwagę doświadczenia ludzi w kolorze czarnym i brązowym. Jednak Harris uważa, że ​​branża kosmetyczna powinna sięgać głębiej niż bardziej kompleksowe fotografowanie produktów. W końcu, jeśli ludzie za kamerą nie odzwierciedlają tego, kto jest przed kamerą, czy i tak jest to tylko na pokaz?

READ  Atrakcje we wrześniu, w tym targi i festiwale

„Myślę, że prezentacja i uwzględnienie różnorodności marki z pewnością będzie pochodzić z wewnętrznych procesów i tego, kto ją reprezentuje” – mówi Harris. „Myślę, że dzięki różnorodności samych zespołów zobaczymy to odzwierciedlone w treściach, kampaniach i produktach wytwarzanych przez marki”.

Z 1000 dolarów i tylko jednym dniem wolnym, ta sypialnia w Harlemie zyskuje zupełnie nowy wygląd:

Poczta Brown Girl Hands wskazuje na brak różnorodności w branży kosmetycznej w fotografii produktowej po raz pierwszy pojawiły się w wiedzy.

Więcej z In The Know:

Jak zrobić własnego awatara na Instagramie

Abercrombie jest teraz fajny – jak, naprawdę fajny

FYI: Dyson Airwrap jest teraz w sprzedaży za 100 USD w Nordstrom Rack — ale działaj szybko!

Wyróżnienie w wiedzy od Yahoo: Khalil Green