NOWY JORK, 8 października 2021 (GLOBE NEWSWIRE) — Bold Business LLC, światowy lider w dziedzinie technologii i rozwiązań dla siły roboczej, ogłosił dzisiaj, że ma cały dzień działań podkreślających różnorodność kulturową poprzez swoje zaangażowanie w obchody Narodowego Dnia Pierogów.
Bold Business, wieloletni zwolennik Różnorodności, Równości i Włączenia (DEI) i finalista nagrody Levers Diversity in Recruiting Best Practices Award, opracował te działania i komunikaty, aby podkreślić zróżnicowane pochodzenie swoich pracowników.
Wydarzenia obejmowały:
- Wirtualne globalne wydarzenie korporacyjne, podczas którego pracownicy jedzą burgera z dyrektorem generalnym Edwardem Copco. Copco, Polak, w ramach uroczystości zjada talerz trzech różnych rodzajów burgerów.
- Wpis na blogu autorstwa Kopko na jego osobistej stronie internetowej, podkreślający związek między obchodami kulturowymi i ich znaczeniem w łączeniu kultur.
- Odważnie wyprodukowany, dedykowany film pokazujący historię pirogae z mnóstwem zabawnych faktów na temat tego, jak piroga były używane w Major League Baseball i gdzie indziej, aby zbliżyć ludzi.
- Kampania w mediach społecznościowych promująca wartość obchodów kultury i pracy, jaką Bold wykonuje w DEI.
„Kultura jest ważną częścią zaangażowania Światowej Inicjatywy Kultury” – powiedział Copko. „Moje silne polskie wychowanie zapewniło mi na całe życie zaangażowanie w celebrowanie wszelkiego rodzaju kultur. Dzisiejsze obchody Narodowego Dnia Pewgi w Bold to świetny sposób na zbliżać ludzi i celebrować naszą różnorodność kulturową”.
Sprawdź stronę internetową Bold Business, na której podkreślono obchody Narodowego Dnia Pierogów tutaj: Obchody Narodowego Dnia Pierogów w Bold Business
Obejrzyj ten zabawny film Bold Business, który bada kilka faktów (i fikcji) na temat pirogenów tutaj: https://youtu.be/vHqSYZYYWbw
Sprawdź wpis na blogu Kopko na Narodowy Dzień Perugi tutaj: Znaczenie Dnia Narodowego Al Pirougi i obchodów naszej różnorodności kulturowej | Edward Kopko (edkopko.com)
Media mogą używać zdjęć i filmów Bold Business z odpowiednią atrybucją. Pobierz to tutaj: Geneza Pierogi PR Day – Bold Business
O ŚMIAŁYM BIZNESIE, PUBLIKACJI
Publikacja Bold Business jest w całości własnością Bold Business LLC. Teraz, w siódmym roku swojej publikacji, Bold koncentruje się na innowacjach i trendach kształtujących zarówno biznes, jak i świat, a jego zakres redakcyjny obejmował wiele profili Bold Leader, wywiady wideo z osobami z wewnątrz oraz dogłębne analizy sukcesów startupów , giganci branży i każda organizacja pomiędzy nimi.
O Edwardzie M. Copco
Ed Copco, dyrektor generalny i wydawca Bold Business, właściciel, wydawca i dyrektor generalny Chief Executive Magazine, od dawna opowiada się za globalną różnorodnością i integracją poprzez nagradzany międzynarodowy pakiet usług swojej firmy. Na przestrzeni lat zgromadził długą listę wystąpień medialnych i dorobków wydawniczych – od CNBC Dla mnie Forbes, Ten Dziennik Wall StreetI Magazyn różnorodności i inne punkty sprzedaży. Jego praca z ruchem Diversity and Inclusion przyniosła mu nagrodę Impact Award 2019 przyznawaną przez magazyn Diversity MBA.
Jest autorem książki The Bold Project Life: The Proven Formula for Meetings, Happiness and Success. Ed posiada tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Columbia.
Aby skontaktować się z Edem Kopko w celu przeprowadzenia wywiadów i dodatkowych informacji, wyślij e-mail na adres [email protected].
O Bold Business LLC
Bold Business LLC to wielopłaszczyznowa firma zajmująca się mediami cyfrowymi, technologiami i rozwiązaniami biznesowymi z globalną siłą roboczą. Aby uzyskać więcej informacji o publikacji, kliknij tutaj: Aby uzyskać więcej informacji o Bold Business LLC i oferowanych przez nią usługach, kliknij tutaj.
Kontakt: Camille Asihan
Specjalista ds. Wsparcia Public Relations
212-913-9132
Powiązane obrazy
Zdjęcie 1: Bold Business celebruje różnorodność i inkluzję
Odważny zespół biznesowy świętuje różnorodność
Ta zawartość została opublikowana za pośrednictwem usługi dystrybucji komunikatów prasowych na Newswire.com.
-
Bold Business celebruje różnorodność i inkluzję
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex