Economy

Blackmagic Design ogłasza nowe studio HyperDeck

Fremont, Kalifornia – (drut roboczyFirma Blackmagic Design ogłosiła dzisiaj nową rodzinę modeli HyperDeck Studio, które charakteryzują się lepszym wyglądem, ulepszonymi kodekami i obsługą większej liczby typów nośników. Wszystkie modele obsługują teraz nagrywanie i odtwarzanie plików H.264, ProRes i DNx, a także audio PCM lub AAC. Oprócz wszystkich modeli obsługujących karty SD i UHS-II, modele Pro dodają dodatkową obsługę dysku SSD.

HyperDeck Studio jest dostępny natychmiast u sprzedawców Blackmagic Design na całym świecie w cenie początkowej 495 USD.

HyperDeck Studio umożliwia klientom nagrywanie plików wideo o jakości emisyjnej bezpośrednio na karty SD i nośniki SSD. Wszystkie modele obsługują teraz nagrywanie do plików H.264, Apple ProRes lub DNxHD z dźwiękiem PCM lub AAC. Dodatkowo model 4K dodaje obsługę plików H.265. W przypadku nagrywania ISO istnieje również wbudowany generator kodu czasowego i odniesienia do synchronizacji wielu jednostek. Wszystkie te zaawansowane funkcje sprawiają, że HyperDeck Studio jest idealny do nadawania, produkcji na żywo lub wieloekranowego cyfrowego oznakowania.

Nowe rejestratory HyperDeck Studio zostały całkowicie przeprojektowane z dziesiątkami nowych funkcji. Zaawansowane modele mają nowe elementy sterujące na przednim panelu w stylu broadcast i więcej połączeń na tylnym panelu.

Istnieją 4 różne modele HyperDeck Studio, które doskonale sprawdzają się we wszystkich rodzajach pracy. HD Mini oparty na 3G-SDI nagrywa i odtwarza pliki H.264, ProRes lub DNxHD na kartach SD, kartach UHS-II lub zewnętrznych dyskach USB w formatach SD i HD do 1080p60. Większy model HD Plus dodaje lepsze sterowanie transmisją, słuchawki i skierowane do przodu, 6G-SDI z wypełnianiem i kluczem, monitorowanie SDI i nagrywanie H.264 do 1080p60 lub ProRes i DNxHD do 2160p30. Model Full-rack HD Pro jest taki sam jak model HD Plus, ale dodaje dwa gniazda SSD i metalową tarczę wyszukiwania ze sprzęgłem. Niezwykle potężny model 4K Pro nagrywa H.264, H.265, ProRes lub DNx w SD, HD i Ultra HD w standardach do 2160p60.

HyperDeck Studio oferuje tradycyjne sterowanie transportem w stylu decku, w tym pokrętło wyszukiwania do biegania, wahadłowego i przewijania. Ekran LCD zawiera monitoring wideo, a także mierniki poziomu dźwięku, które można wybrać pomiędzy precyzyjnymi technicznie balistykami VU lub PPM. Połączenie znanych elementów sterujących w stylu VTR ze zintegrowanym ekranem LCD sprawia, że ​​HyperDeck Studio jest bardzo szybki w użyciu i niezwykle łatwy do nauczenia.

Wszystkie modele HyperDeck Studio obsługują nagrywanie na popularne karty SD i karty UHS-II, dzięki czemu klienci nie potrzebują drogich niestandardowych nośników. Jednak modele Pro mają również dwa gniazda SSD, dzięki czemu klienci mogą korzystać z dwóch różnych rodzajów nośników. Ponadto klienci mogą nagrywać na zewnętrzne dyski USB. Dzięki H.265 klienci mogą nagrywać do 58 godzin w 2160p60 Ultra HD lub do 157 godzin w H.264 w 1080p59,94 na karcie 1 TB. To ponad 6 dni nagrywania w jakości HD na jednej karcie o pojemności 1 TB.

Wszystkie modele HyperDeck Studio są wyposażone w dwa gniazda na media do nagrywania bez przerwy. Gdy karta nagrywania jest pełna, nagrywanie jest kontynuowane automatycznie na następnej karcie. Jest to idealne rozwiązanie podczas nagrywania długich wydarzeń na żywo, ponieważ klienci mogą „zamienić” pełną kartę na pustą kartę, podczas gdy nagranie jest nadal w innym gnieździe.

HyperDeck obsługuje najpopularniejsze obecnie używane kodeki. Wszystkie modele zawierają formaty plików DNx i ProRes. Jednak wszystkie modele obsługują również H.264 z 10-bitowymi poziomami jakości 4:2:2 podczas nagrywania w formatach NTSC, PAL, 720p, 1080p i 1080i z prawdziwym przeplotem, podczas gdy model 4K dodaje H.265 podczas nagrywania w Ultra HD … Oznacza to, że klienci uzyskują współczynniki kompresji od 60:1 do 285:1 dla bardzo małych plików z pełną jakością przesyłania strumieniowego. Dodatkowo klienci mogą wybrać nieskompresowany dźwięk PCM, a nawet dźwięk AAC podczas przesyłania plików do YouTube. Wszystkie modele obsługują formaty dysków ExFAT i HFS+ oraz długoterminowe nagrania pojedynczych plików. Obsługuje modele Plus i ProRes 4444, umożliwiając napełnianie i obsługę klawiszy.

W zależności od modelu HyperDeck Studio oferuje szeroką gamę połączeń wideo i audio, takich jak 3G-SDI, 6G-SDI lub 12G-SDI. Wszystkie modele posiadają port HDMI do podłączenia do telewizorów i projektorów. W modelach Pro i Plus są nawet dedykowane wyjścia monitorowe SDI ze statusem monitora. Modele Pro i Plus zawierają dwa wyjścia SDI, dzięki czemu klienci mogą odtwarzać pliki ProRes 4444, umożliwiając jednoczesne wypełnianie i wyprowadzanie klucza w celu bezpośredniego wprowadzania klucza do produkcji. Model 4K ma 10G Ethernet do superszybkiego kopiowania plików sieciowych.

Dzięki multi-rate SDI klienci otrzymują wsparcie dla najpopularniejszych standardów wideo. Formaty SD obejmują NTSC i PAL. Standardy HD 720p obejmują 720p50 i 720p59,94p. Formaty z przeplotem obejmują 1080i HD 1080i50 i 1080i59.94. Formaty HD 1080p obejmują 1080p23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60p. HyperDeck może obsługiwać do 1080 formatów PsF. W modelu 4K obsługiwane są formaty Ultra HD do 2160p60. Ponadto model 4K obsługuje szybkości 2K i 4K DCI do 30p.

Aby zapewnić kompatybilność z szeroką gamą oprogramowania komputerowego, HyperDeck Studio obsługuje kamerę internetową za pomocą połączenia USB. Komputer jest oszukiwany, myśląc, że HyperDeck to powszechna kamera internetowa, ale w rzeczywistości jest to źródło wideo o jakości strumieniowej. Funkcja kamery internetowej USB HyperDeck Studio działa z dowolnym oprogramowaniem wideo, w tym Zoom, Microsoft Teams, Skype lub na żywo z Open Broadcaster, XSplit Broadcaster i innymi.

Klienci będą gotowi na najnowsze procesy związane z filmami fabularnymi z obsługą zaawansowanych standardów HDR. Podczas nagrywania wejścia SDI i HDMI będą również automatycznie wykrywać standardy wideo HDR, a następnie identyfikować pliki z poprawnymi informacjami HDR. Metadane statyczne w formatach PQ i HLG obsługiwane są zgodnie ze standardem ST2084. Modele HyperDeck Studio Plus i Pro pozwalają klientom załadować tabelę przeglądową 3D do wyjścia monitora, aby dodać wygląd lub przekonwertować film na gamma wideo.

HyperDeck Studio zawiera profesjonalny wielokanałowy dźwięk SDI do nagrywania do 16 kanałów. Na nakładce statusu monitora SDI znajduje się dodatkowe miejsce, dzięki czemu miernik audio może być wyświetlany w celu pokazania, ile kanałów klienci włączyli jednocześnie, a mierniki audio będą wyświetlać 2, 4, 8 lub 16 kanałów jednocześnie. Mierniki dźwięku są zaprojektowane tak, aby używać prawidłowej balistyki, a klienci mogą przełączać się między różnymi wyświetlaczami VU i PPM w menu LCD.

Czasami ich nośniki mogą się zapełnić, zanim klienci zamienią się w pustą kartę, a jeśli karta jest zbyt wolna, klienci mogą otrzymać spadające ramki podczas rejestracji. Aby pozbyć się tego problemu, model HyperDeck Studio 4K Pro można zaktualizować, aby dodać dysk flash M.2 do wykorzystania jako pamięć podręczna nagrywania. Eliminuje to wszelkie potencjalne problemy z szybkością, jeśli użytkownik próbuje użyć tanich nośników lub dysków zewnętrznych, ponieważ pamięć podręczna automatycznie przejmie i zarejestruje zawartość, której przechwycenie nośnika nie było wystarczająco szybkie. Nawet jeśli karta jest pełna, nagranie nadal będzie korzystać z pamięci podręcznej. Pamięć podręczna umożliwia klientom nagrywanie ultraszybkich formatów multimedialnych, dzięki czemu klienci mogą nagrywać Ultra HD na wolnym mechanicznym dysku twardym USB.

Dzięki generatorowi kodów czasowych i synchronizacji wbudowanej we wszystkie modele, klienci mogą łączyć wiele jednostek w celu cyfrowego oznakowania lub nagrywania wielokanałowego. Każdy HyperDeck ma niestandardowe wyjścia dla kodu referencyjnego i kodu czasowego, bezpośrednio z wewnętrznych generatorów synchronizacji i kodu czasowego. Generatory są „swobodnie działające”, chyba że do wejścia jest podłączony kod referencyjny lub kod czasowy, wtedy generatory są automatycznie blokowane. Oznacza to, że klienci mogą przechodzić od HyperDeck do HyperDeck, aby stworzyć idealnie zsynchronizowaną macierz lub rejestratory.

HyperDeck Studio obsługuje wiele języków, więc klienci nie muszą tylko uczyć się nowego języka, aby z niego korzystać. Klienci otrzymują wsparcie w języku angielskim, chińskim, japońskim, koreańskim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim, tureckim, polskim i ukraińskim.

HyperDeck Studio nagrywa pliki, które są kompatybilne z prawie każdym oprogramowaniem do postprodukcji. Dodatkowo, jeśli klienci zarejestrują się w H.264, klienci mogą przesyłać pliki z HyperDeck Studio bezpośrednio do serwisów streamingowych, takich jak YouTube, Facebook, Vimeo, Twitter i innych. Klienci mogą korzystać z popularnych programów do edycji, takich jak DaVinci Resolve, Apple Final Cut Pro, Adobe Premiere Pro lub Avid Media Composer, ponieważ HyperDeck używa tych samych formatów plików, co postprodukcja. Nawet programy VFX, takie jak Fusion i Adobe After Effects, pracują z plikami. Ponieważ HyperDeck nagrywa na płyty sformatowane na komputerach, klienci mogą po prostu załadować płytę na dowolny komputer i rozpocząć edycję bez konieczności konwertowania ikon lub konwertowania plików.

Gdy klienci potrzebują przenośnego rozwiązania do przesyłania strumieniowego, model HyperDeck Studio HD Mini zawiera większość funkcji w eleganckiej, kompaktowej konstrukcji o szerokości 5 cali, która ma jedną trzecią szerokości regału. Oznacza to, że klienci mogą zainstalować 3 rejestratory w jednej jednostce rack. Wystarczy użyć opcjonalnego stelaża Teranex Mini Rack, a klienci mogą zamontować trzy jednostki obok siebie, a następnie zainstalować je w standardowym stelażu. Klienci mogą też połączyć HyperDeck Studio Mini z innymi modułami, takimi jak Teranex Mini Analog na SDI 12G, aby przekonwertować wejścia z analogowych na SDI, wszystko w tym samym stojaku, co jest idealne do prac archiwalnych. HyperDeck Studio HD Mini wygląda świetnie, gdy nie stoi na stojaku i jest używany samodzielnie na biurku.

„Wierzymy, że nowe modele HyperDeck Studio zapewnią klientom znacznie lepsze wrażenia użytkownika, a także bardziej spójny zestaw funkcji między modelami” – powiedział Grant Petty, dyrektor generalny Blackmagic Design. „Nawet najtańszy model jest bardzo wydajny, ponieważ HyperDeck Studio HD Mini wciąż ma generatory referencyjne i kody czasowe, nagrywanie H.264, ProRes, DNx, podwójne gniazda multimedialne, nagrywanie USB i wiele innych. To bardzo ekscytujące”.

Funkcje HyperDeck Studio

  • Stylowy nowy design w 4 różnych modelach.

  • Wbudowany kolorowy wyświetlacz LCD z obudową pokładową.

  • Dwa gniazda kart pamięci umożliwiają ciągłe nagrywanie.

  • Nagrywa standardowe pliki H.264/5, ProRes i DNx.

  • Obsługuje najnowsze połączenia technologii transmisji.

  • Wybierz modele 3G-SDI, 6G-SDI lub 12G-SDI.

  • USB jest podobny do kamery internetowej, umożliwiając obsługę wszystkich programów wideo.

  • Zaawansowana obsługa HDR w nagranych plikach.

  • Profesjonalny cyfrowy dźwięk wielokanałowy.

  • Wbudowane generatory kodów czasowych i synchronizacji do nagrywania ISO.

  • Tłumacz na 11 popularnych języków.

  • Obsługuje wszystkie popularne oprogramowanie do edycji i efekty wizualne.

  • Modele kompaktowe mają tylko 1/3 szerokości regału.

Dostępność i cena

HyperDeck Studio jest teraz dostępny od 495 USD, bez lokalnych ceł i podatków, od dostawców Blackmagic Design na całym świecie.

prasa fotograficzna

Zdjęcia produktów HyperDeck Studio, a także wszystkich innych produktów Blackmagic Design są dostępne pod adresem www.blackmagicdesign.com/media/images.

O Blackmagic Design

Blackmagic Design tworzy najwyższej jakości na świecie produkty do edycji wideo, cyfrowe kamery filmowe, korektory kolorów, konwertery wideo, monitory wideo, routery, konwertery produkcji na żywo, nagrywarki płyt, monitory wave, skanery filmów w czasie rzeczywistym do filmów fabularnych i postprodukcji oraz branże telewizyjne. Karty przechwytujące DeckLink firmy Blackmagic Design zrewolucjonizowały jakość i przystępność cenową postprodukcji, podczas gdy nagrodzone nagrodą Emmy produkty do korekcji kolorów DaVinci™ zdominowały branżę telewizyjną i filmową od 1984 roku.

Blackmagic Design kontynuuje swoje przełomowe innowacje, w tym produkty 6G-SDI i 12G-SDI, przepływy pracy 3D i Ultra HD. Założona przez czołowych światowych redaktorów i inżynierów zajmujących się postprodukcją, Blackmagic Design ma biura w USA, Wielkiej Brytanii, Japonii, Singapurze i Australii. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do www.blackmagicdesign.com.

READ  Zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza, ochrona zdrowia i łagodzenie zmian klimatycznych