Grupy powinowactwa mają być bezpieczną przestrzenią dla nauczycieli lub uczniów, którzy mają wspólną tożsamość, taką jak wspólne pochodzenie etniczne lub dziedzictwo, w celu omawiania wspólnych zainteresowań i pomagania sobie nawzajem w poruszaniu się po systemie edukacji K-12, w którym są w mniejszości.
Jednak organizacje te zostały ostatnio zaatakowane przez konserwatywny think tank i organizację macierzystą, które twierdzą, że grupy te są w rzeczywistości formą apartheidu.
Oto kilka podstawowych informacji o tym, czym są grupy podobieństwa, dlaczego istnieją i dlaczego są teraz kwestionowane:
Co to jest grupa powinowactwa?
Chociaż grono uczniów w Ameryce jest zróżnicowane, nauczyciele pozostają Jest głównie biały. Oznacza to, że nauczyciele koloru często czują się odizolowani w budynkach szkolnych i muszą czuć się mile widziani i wspierani, mówi Sailey Kulkarni, profesor nadzwyczajny pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Stanowym w San Jose.
Tutaj wkraczają grupy powinowactwa.
„Wiele razy nauczyciel koloru może być jedynym słusznym na ich stronach szkolnych, mieć częściowe nadużycia lub wyzwania rasowe i nie mieć nikogo, komu ufają” – powiedział Kulkarni. „Tak więc te przestrzenie zapewniają potwierdzenie lub wsparcie dla wyzwań, z jakimi mogą się zmierzyć”.
Ta sama idea przyświecała tworzeniu grup intymnych na poziomie studenckim, takich jak grupy wsparcia dla czarnoskórych mężczyzn lub stowarzyszenia studentów latynoskich, lub dla uczniów o określonej płci lub tożsamości płciowej.
Dlaczego grupy powinowactwa są kwestionowane?
Od zeszłego roku, pośród ogólnokrajowego sprzeciwu wobec inicjatyw równości i integracji, grupy powinowactwa stały się celem skarg składanych do Biura Praw Obywatelskich Departamentu Edukacji Stanów Zjednoczonych przez grupę rodziców o nazwie Parents Stand Up for Education. Grupa złożyła cztery skargi i pozew federalny przeciwko okręgom szkolnym za zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla uczniów lub nauczycieli kolorowych, twierdząc, że obecność tych grup naruszyła ustawę o prawach obywatelskich i klauzulę o równej ochronie zawartej w czternastej poprawce.
Do tej pory grupa złożyła skargi na szkoły publiczne w hrabstwie Jefferson w stanie Kolorado, szkoły publiczne w Nowym Jorku, okręg szkolny hrabstwa Orange w Karolinie Północnej i szkoły publiczne Wellesley w stanie Massachusetts. Rodzice opowiadający się za edukacją pozwali również Wellesley Schools za zapewnienie grup sympatii dla czarnych, Latynosów i innych uczniów kolorowych. Pozew był osiadł w lutymprzy czym dystrykt zgodził się wyraźnie zaznaczyć, że grupy są otwarte dla wszystkich uczniów.
Grupa złożyła również skargi federalne przeciwko okręgom za inne inicjatywy związane z wymiarem sprawiedliwości, takie jak kontrole akcji, zajęcia pozalekcyjne dla kolorowych uczniów, a nawet oświadczenia rady szkolnej potępiające systemowy rasizm.
„Traktowanie dzieci inaczej w zależności od koloru skóry – niezależnie od intencji – jest nieetyczne” – mówi w oświadczeniu Nicole Neely, założycielka Parents Advocating for Education. „Kiedy robi się to w szkołach publicznych za pieniądze podatników, jest to również niezgodne z konstytucją”.
Podobnie Wisconsin Institute of Law and Liberty, think tank zajmujący się prawicową edukacją, wysłał listy kwestionujące grupy powinowactwa do dwóch okręgów szkolnych w tym stanie.
Grupy Affinity istnieją od dziesięcioleci
Czarni nauczyciele utworzyli pierwsze grupy powinowactwa w Gruzji w 1878 r., kiedy zażądali pensji równych płacom ich białych kolegów, jak wynika z raportu przedstawionego przez Projekt czarnego nauczycielagrupa zajmująca się szkoleniem i utrzymaniem czarnych przedszkoli do 12 klasy nauczycieli.
Dekady później, po desegregacji w szkole, wielu czarnych nauczycieli straciło pracę i w rezultacie straciło swój głos na rzecz adwokata czarnych uczniów, jak wynika z artykułu badawczego Vanessy Seidel Walker, profesora afroamerykańskich studiów edukacyjnych na Emory University.
Straty te mają wpływ do dziś. Ponieważ populacja uczniów w Ameryce staje się bardziej zróżnicowana, a nauczyciele kolorowi pozostają niedostatecznie reprezentowani, ich pomysły są często niedoceniane i muszą brać na siebie dodatkowe obciążenia, jak wynika z raportu Black Teacher Project.
„To idea, że integracja ludzi odbywa się na równych zasadach” – powiedział Kulkarni. „Nie pogodziliśmy się z działaniami antyrasistowskimi w klubach K-12, więc nadal istnieją te problemy. Niezależnie od tego, czy wszyscy je poznają, czy nie, one tam są.” Utrzymująca się frustracja utrwala potrzebę współpracy nauczycieli i uczniów w celu uzyskania wsparcia i bezpiecznego schronienia.
Trzymaj czarnych nauczycieli w klasie
Kiedy Emily Desch, nauczycielka w Minnesocie, założyła w swojej okolicy grupę affinity, była jedną z zaledwie pięciu nauczycieli koloru w okolicy.
„Naprawdę czuliśmy potrzebę przestrzeni, w której dzieje się tak wiele różnych rzeczy, tak wiele przypadków przebywania w środowisku pracy zorientowanym na biel” – powiedziała. „Potrzebowaliśmy tylko przestrzeni, abyśmy mogli się spotkać, oddychać i radzić sobie ze sobą”.
Dish skupiła swoją grupę wokół idei „zmęczenia walką rasową”, idei Uniwersytetu Minnesoty Opisać jako „skumulowane psychologiczne, społeczne, fizjologiczne i emocjonalne skutki małej i całkowitej agresji rasowej i nadużyć rasowych na rasowo marginalizowanych grupach”.
Desch powiedział, że praca w głównie białym środowisku była stresująca, więc grupa dzieliła się ze sobą badaniami i zasobami na temat tego, jak najlepiej radzić sobie ze stresem, jednocześnie wspierając uczniów kolorowych.
Następnie trzech z pięciu nauczycieli koloru, w tym Desch, zostało zwolnionych z dystryktu w zeszłym roku z powodu polityki „ostatnie wejście, pierwsze wyjście” i usunięcie niektórych stanowisk nauczycielskich.
Niezależna szkoła, w której obecnie pracuje Desh, ma bardziej integracyjne środowisko, ale wciąż tworzą nową grupę powinowactwa, tym razem z dziewięcioma członkami.
„Obecnie mamy ogromny niedobór nauczycieli, ale wśród klas nauczycieli koloru 50 procent z nas odchodzi w ciągu pierwszych pięciu lat” – powiedział Desch. „Więc potrzebujemy czegoś, co pomoże nam przetrwać”.
Grupy Affinity mogą również służyć przekrojowym potrzebom nauczycieli
Kulkarni stworzył grupę dla nauczycieli edukacji specjalnej koloru w stanie San Jose, która obejmuje około 10 nauczycieli edukacji specjalnej z Kalifornii.
Powiedziała, że nauczyciele edukacji specjalnej często potrzebują przestrzeni do dzielenia się zainteresowaniami, które leżą na przecięciu nauczania uczniów niepełnosprawnych i bycia nauczycielami koloru.
„Zajmują się nie tylko rasistowskimi mikroagresjami, [such as] Niektóre rasistowskie komentarze lub rasistowskie konotacje niektórych ich prac, ale mają również do czynienia z osobami, które nie uznają niepełnosprawności jako tożsamości. „W związku z tym nieustannie staramy się zaprosić uczniów do równego wsparcia, włączenia ich do klasy i zapewnienia możliwości nawiązania kontaktu z rówieśnikami w tym samym wieku”.
Czarni nauczyciele edukacji specjalnej w grupie Kulkarni powiedzieli, że zawsze czują, że ich decyzje są kwestionowane przez urzędników lub innych nauczycieli lub nie są traktowane poważnie, gdy proszą o konkretne zasoby, aby móc uczyć swoich uczniów. Kulkarni powiedział, że grupa pozwala im czuć się wspieranymi, dzieląc się wzajemnymi frustracjami i pomagając sobie nawzajem w przezwyciężaniu podobnych problemów w pracy.
Powiedziała, że denerwują się również rozmawiając z innymi nauczycielami edukacji specjalnej, jeśli są biali i czują, że muszą jednocześnie bronić siebie i swoich uczniów.
Dish i Kulkarni nie zgadzali się z twierdzeniem grup konserwatywnych, że grupy znajomych nauczycieli lub uczniów koloru stanowią segregację.
„Myślę, że to naprawdę pochodzi z miejsca dyskomfortu lub unikania” – powiedział Kulkarni. „Jeśli ludzie chcą się spotykać wokół określonej kultury, pochodzenia etnicznego lub języka, muszą być w stanie robić te rzeczy, ponieważ jest to wspólne doświadczenie, które chcą połączyć”.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie