Firma owsiana stworzyła też prawdziwą kampanię na temat własnych emisji.
Według Oatly ocena cyklu życia przeprowadzona przez markę wykazała, że mleko Barista Edition ma mniejszy wpływ na środowisko niż mleko krowie o 44-76%.
Do 2029 roku Oatly zamierza zmniejszyć swój ślad klimatyczny na litr mleka o 70%, a wszystkie zakłady produkcyjne będą spełniać standardy „fabryki przyszłości”, stawiając zrównoważone i wydajne praktyki na czele swoich inicjatyw.
Marka niedawno stworzyła wpis na blogu, w którym przejrzyście przedstawia swoje niepowodzenia we wszystkim, od zrównoważonego rozwoju po PR.
Aby podkreślić pracę marki nad zmniejszeniem śladu węglowego wielu produktów w Stanach Zjednoczonych, uruchomiła reklamy pojawiające się w New York Times, Los Angeles Times i Washington Post oraz na billboardach na Times Square i Hollywood. Jednak obok każdej reklamy Oatly znajdziesz puste miejsce poświęcone branży mleczarskiej.
Aby skorzystać z bezpłatnych reklam, marki mleczarskie muszą tylko odwiedzić specjalną mikrostronę, odpowiedzieć na te same pytania, które zadał Oatly, aby uzyskać certyfikat klimatyczny, a marka pokryje koszt boksu reklamowego.
Pojawia się w czasie, gdy chociaż Generacja Z w dużej mierze odchodzi od nabiału, wiele marek decyduje się na zamknięcie asortymentu produktów roślinnych.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Udział powierzchni elastycznych w portfelu nieruchomości korporacyjnych do 10-12% z 5-8% przed COVID: Colliers
Betelgeza jest o około 50% jaśniejsza niż normalnie. Co się dzieje?
Zrównoważone lotnictwo, loty kosmiczne i mobilność powietrzna to jedne z innowacji, które firmy ze stanu Waszyngton zaprezentowały na Paris Air Show