Aby ożywić obsadę, w tym postacie niezależne, przy tworzeniu Baldur’s Gate 3 wykorzystano wiedzę specjalistyczną i przechwytywanie ruchu 248 aktorów.
Tak twierdzi dyrektor ds. wydajności Aliona Baranova, która w weekend zamieściła na Xitter długi wątek, w którym szczegółowo opisał, ile pracy włożono w to, aby Twoje ulubione gry wyglądały „niezwykle żywą”.
Zarządzaj ustawieniami plików cookie
„[For a]”W prawie wszystkich nagranych przez nas dialogach przechwyciliśmy także dane dotyczące mocap aktorów. Oznacza to, że wszystkich 248 aktorów, wszystkich NPC, a nie tylko towarzysze, nosili kostiumy mocap oraz zarejestrowano ich ruchy, gesty i wybory cielesne. Oraz wysłane” – wyjaśniła Baranova. Z plikami audio do wykorzystania przez animatorów gry. Dlatego występy wyglądają tak żywiołowo.
Wyjątki od reguły? Zwierzęta mają oczywiście dodatkowy dialog – Baranova podaje przykład, kiedy widzi biegnącą postać z lotu ptaka podczas mówienia – a także przerywniki filmowe i „czasami”, kiedy aktor jest kontuzjowany lub nie może nagrać mocap. z ich liniami głosowymi.
1/🧵 Powiadomienie o motywie BG3
Chciałbym wyjaśnić kilka rzeczy na temat procesu nagrywania dialogów, który doprowadził do powstania Baldur’s Gate 3, jednocześnie przykuwając uwagę ludzi.
Po pierwsze, w prawie wszystkich nagranych przez nas dialogach przechwyciliśmy także dane przedstawiające aktorów
– Alyona Baranova (@alionabaranova1) 25 sierpnia 2023 r
Zarządzaj ustawieniami plików cookie
Co oznacza, że kultowa głowa się trzęsie [Jennifer English] Zrobiłem jak serce cienia On był „Właściwie Jane kręci głową” – mówi Baranova. Militarystyczne wybryki i wybryki Laya były fizycznym wyborem Devory Wilde dla tej postaci. Teatralny blask Neila Newbona w roli Astariona jest częścią wyborów obsady.
„Jako reżyser spektaklu naszym zadaniem jest współpraca z reżyserem dźwięku” – wyjaśnia Baranova. „Koncentrujemy się na ciałach aktorów, ich ruchach, tym, jak ucieleśniają swoją postać i upewnieniu się, że ciało ma związek z dźwiękiem. ” (Dzięki, gry komputerowe).
„Kiedy oglądasz dialogi w grze, nie tylko słyszysz głosy aktorów, ale także widzisz ich grę fizyczną, a także oczywiście piękną pracę animatorów z Larian Studios, którzy wykorzystali przesłane przez nas pliki do stworzenia skończony produkt.”
Larian wydał pierwszą „dużą” aktualizację do Baldur’s Gate 3, której twórca stwierdził, że będzie ona miała na celu eliminowanie 1000 dość dużych błędów, a także „problemy z balansem, płynnością gry i nie tylko”. Jak zażartował Larian, jest on tak ogromny, że nie można w pełni opisać szczegółów łatki na Steamie, ponieważ przekracza limit tekstu platformy.
Ta duża pierwsza aktualizacja pojawia się po tym, jak Larian ogłosił, że Baldur’s Gate 3 trafi na konsolę Xbox przed końcem tego roku.
Po rozmowie z szefem Xbox, Philem Spencerem, na targach Gamescom na początku tego tygodnia, Larian ujawnił, że zrezygnował z podzielonego ekranu Series S jako „rozwiązanie” mające na celu przeniesienie RPG akcji na konsole Microsoftu.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
10-krotny zoom optyczny – trzy powody, dla których Apple go nie oferował
Zwolnienia w Embracer Group dotknęły studio Crystal Dynamics, dewelopera Tomb Raider
Google udostępnia Androida 14 QPR1 Beta 1 dla urządzeń Pixel