Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

B Corp Kester Black osiągnął wzrost kapitału o 2,1 mln USD

B Corp Kester Black osiągnął wzrost kapitału o 2,1 mln USD

Od utraty prawie wszystkiego po zebranie ponad 2 milionów dolarów w mniej niż rok, to był burzliwy czas dla Anny Ross z Kester Black. Nikki Stefanov usiadła z nią do rozmowy o przejażdżkach kolejką górską w ciągu ostatnich 18 miesięcy.

Kiedy Kester Black został wprowadzony na rynek w 2014 roku, było to poboczne zadanie dla „prawdziwej pracy” współzałożycielki Anny Ross jako projektantki biżuterii.

To, co zaczęło się jako firma sprzedająca lakiery do paznokci pasujące do koloru pierścieni, które projektował Ross, wkrótce przekształciło się w jego własną niezależną markę. I w tym sukces.

Z biegiem lat Ross rozszerzył asortyment od zwykłego lakieru do paznokci po nietoksyczne kredki do oczu, szminki i naturalną pielęgnację paznokci, a po drodze zdobył mnóstwo certyfikatów etycznych innych firm – Kester Black jest B Corp, weganinem, bez okrucieństwa i halal.

Następnie w 2020 roku pandemia COVID-19 wyłączyła wszystko, a Ross przewidział, że może to oznaczać koniec jej małej firmy. Wypuściła wszystkich swoich pracowników i wraz ze swoim życiowym i biznesowym partnerem Fergusem wróciła do rodzinnej Nowej Zelandii.

Wtedy wydarzyło się coś nieoczekiwanego.

Rozwój e-commerce podczas długotrwałych blokad na świecie i chęć wykonywania pedicure w domu sprawiły, że sprzedaż Kester Black zaczęła rosnąć. Wkrótce Ross zatrudnił Kester Black i w ciągu sześciu miesięcy zaczął planować ekspansję.

Pozyskaj ostatni kapitał finansowany przez masy poprzez Birchall Był to pierwszy krok w realizacji planów ekspansjonistycznych Rossa.

Po dwutygodniowej kampanii Ross zebrał 2,17 miliona dolarów, przy czym pierwszy milion zebrał w niecałe 24 godziny, a 1687 wynalazców zapisało się na akcje firmy.

Spotkaliśmy się z nią, aby porozmawiać o prowadzeniu firmy podczas pandemii raz na 100 lat, o jej powrocie do Nowej Zelandii io planach dla Kester Black teraz, nastąpił odpływ kapitału w wysokości 2 milionów dolarów.

W jaki sposób zamknięcie COVID wpłynęło na działalność firmy?

To był dla nas szalony czas. Musieliśmy opuścić nasz magazyn w listopadzie 2019, tuż przed Czarnym Piątkiem, więc musieliśmy wszystko zabrać do domu. Na początku 2020 roku mój partner i ja pojechaliśmy do Europy, utknęliśmy w zamknięciu, wróciliśmy do Melbourne, podpisaliśmy kolejne zamknięcie, a potem skończyła się umowa najmu naszego domu. Skończyło się na tym, że przenieśliśmy się do hotelu na trzy miesiące, po czym spakowaliśmy wszystko i wróciliśmy do Nowej Zelandii. Mogę się teraz śmiać, ale wtedy musieliśmy dostać się do naszego hotelowego apartamentu ze 100 000 opakowań jednostkowych – to było po prostu szalone.

READ  Forex Daily: Zwiększ zaufanie | Artykuł |

Kiedy COVID uderzył po raz pierwszy, pozwoliliśmy wszystkim naszym pracownikom odejść, ponieważ myśleliśmy, że to koniec działalności, jednak ostatecznie zatrudniliśmy ich ponownie, gdy zrozumieliśmy więcej o wsparciu rządowym.

Wydaje się, że to było dawno temu, ale COVID wyszedł zza pożarów buszu, co również bardzo wpłynęło na nasz biznes, ponieważ chcieliśmy być wrażliwi na to, co się dzieje, więc nie promowaliśmy się agresywnie – nikt nie musiał o tym słyszeć kosmetyki, gdy płonęły pożary lasów. To był ciężki czas i nie szło nam zbyt dobrze.

Jakie jest podejście w tym momencie? Jak to zostawiłeś?

Na szczęście dla nas poświęciliśmy dużo czasu i wysiłku na stworzenie serwisu e-commerce. Dzięki Bogu, że tak zrobiliśmy, ponieważ bez handlu elektronicznego zamknięcie pandemii byłoby dla nas całkowitą katastrofą. Pandemia przyspieszyła dla nas aspekt e-commerce w biznesie. W tym momencie wszystko się podniosło.

Jak myślisz, dlaczego tak się stało?

Myślę, że wszyscy są zmęczeni byciem w domu. Sukces e-commerce zaskoczył wiele firm, ponieważ generalnie wydawało się, że możemy wejść w recesję i nikt nie wyda pieniędzy, a potem stało się odwrotnie.

Czy to wtedy zacząłeś myśleć o kolejnych krokach Kestera Blacka? Czy zacząłeś wtedy myśleć o podniesieniu kapitału?

Sześć miesięcy temu doszedłem do punktu, w którym myślałem, że nie mogę już dłużej prowadzić biznesu, byłem wyczerpany i zacząłem rozmawiać z prawnikiem o sprzedaży. Mieliśmy ofertę za milion dolarów i prawnik poprosił mnie, żebym się z nią przespała. Był tak wspaniałym doradcą w mojej firmie przez ostatnie 3 lata, że ​​skorzystałem z jego rady. Potem zdałem sobie sprawę, że nie chcę rezygnować z Kester Black i zaczęliśmy rozmawiać o podniesieniu premii.

Kiedy rozpoczął się proces?

Dosłownie sześć miesięcy temu. Podwyżka Birchal zamknęła się 14 października, a 14 kwietnia postanowiliśmy ją uruchomić.

READ  Custom 389 ma swoje korzenie w Pride & Polish

Czy osiągnięcie 2 milionów dolarów kapitału było zaskakujące, czy po prostu ekscytujące?

To było ekscytujące. Cały proces dał mi prawdziwe zrozumienie, ile warta jest firma – wyceniono nas na 22 miliony dolarów – i dał mi prawdziwy zastrzyk energii, by przenieść Kester Black na wyższy poziom.

Wzrost o prawie 2,2 miliona dolarów był znaczny. Czym jest biznesowy plan inwestycyjny?

Spędzimy go bardzo powoli! Obecnie strategią jest stanie się biznesem w pełni e-commerce, co oznacza zamknięcie wszystkich zewnętrznych dystrybutorów i hurtowników. Zatrudniamy trzy nowe osoby, z których dwie będą zajmowały się marketingiem, co jest ekscytujące, ponieważ wcześniej nie mieliśmy zespołu marketingowego. Celem jest stanie się pełnoprawną marką kosmetyczną, a pierwszym krokiem do tego jest to, że Kester Black uruchomi linię produktów do pielęgnacji skóry.

Czy zrównoważony i etyczny biznes jest nadal tak samo ważny jak ekspansja?

Absolutnie. Niedawno uruchomiliśmy strategia zrównoważonego rozwoju, który jest oprogramowaniem typu open source. Zrobiłem to, ponieważ istnieje wiele strategii zrównoważonego rozwoju dla marek modowych, ale nie mogłem znaleźć żadnej dla piękna i potrzebowałem czegoś, na czym mogłabym oprzeć swoje decyzje. Wykonujemy taką pracę od 2014 roku, ale nigdy jej nie sformalizowaliśmy.

Czyste, etyczne i zrównoważone piękno to cały duch stojący za Kester Black. Kiedy zaczęłam używać lakieru do paznokci, zrobiłam to, ponieważ lakier do paznokci w zasadzie nie jest szczególnie „czystym” produktem, więc pomyślałam, że jeśli ludzie nie przestaną go kupować, jak może mieć pozytywny efekt. To tutaj zaczął Kester Black.

Potem przeszliśmy przez akredytację zewnętrzną, staliśmy się B Corp i nagle uzyskaliśmy największą akredytację w branży kosmetycznej. Przypadkowo staliśmy się pionierami w branży kosmetycznej i chcemy tak pozostać. Nasz nowy Podręcznik Zrównoważonego Rozwoju jest przewodnikiem krok po kroku, jak zaplanować właśnie to.

READ  Charytatywny mecz piłki nożnej między Ukrainą a Polską odbędzie się w Weston Homes w Peterborough United, aby zebrać fundusze dla ofiar konfliktu

Czy duży nacisk na zrównoważony rozwój utrudnia tworzenie nowych linii produktów, jeśli wszystko musi odhaczyć etyczne i zrównoważone pole?

W rzeczywistości łatwiej jest zrobić to od podstaw niż modyfikować produkty. Zaszliśmy tak daleko, jak to możliwe, „oczyszczając” nasz lakier do paznokci, ale zaczęliśmy rozwijać pielęgnację skóry i nadal będziemy tworzyć całą linię kosmetyków. W przypadku tych linii produktów cel, jakim jest czyste piękno, jest rozważany od samego początku.

Uzyskanie odpowiedniego opakowania zajmuje dużo czasu. Kiedy wprowadziliśmy Kester Black, zielona rewolucja opakowań jeszcze się nie zaczęła, ale teraz są opcje. Opakowanie jest bardziej skomplikowane niż receptury produktów!

Jak wygląda harmonogram nowych produktów?

Myślę, że pierwsze produkty do pielęgnacji skóry pojawią się za około 10 miesięcy, a reszta w 2022 roku. W przyszłym roku wprowadzimy też tusze do brwi i więcej szminek oraz będziemy robić zabiegi na usta i oczy. Chcę, aby Kester Black dotyczył rytuału, który możesz wykonać w domu – pielęgnacji skóry, makijażu i paznokci. Idąc dalej, wszystko zależy od zdrowia i dobrego samopoczucia. Myślę, że pandemia pokazała, że ​​rytuały w domu i dbanie o siebie mogą być dla nas małymi tratwami ratunkowymi, gdy robi się ciężko.

Dowiedz się więcej o Kester Black, Tutaj.