Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ata Football Team dołącza do DAZN, siedziby kobiecej piłki nożnej

Ata Football Team dołącza do DAZN, siedziby kobiecej piłki nożnej

Grupa DAZN, wiodąca na świecie platforma rozrywki sportowej, sfinalizowała przejęcie Ata Football Club. ATA to platforma, która łączy premium, nadawane na żywo i wyselekcjonowane treści kobiecej piłki nożnej i łączy je z fanami i graczami gry, od dystrybucji transmisji po bezpośredni kontakt z kibicami.

Zaangażowanie i inwestycje DAZN w kobiecą piłkę nożną są znaczące i strategiczne. Od pionierskiej współpracy z YouTube w celu rozwoju Ligi Mistrzów UEFA, tworzenia SZYBKICH kanałów na żądanie, innowacyjnych umów dystrybucyjnych i przekształcania najlepszych rozgrywek piłkarskich kobiet w pełne oferty komercyjne; DAZN ma wizję i ambicje sportowe, których nie ma żaden inny główny nadawca lub nadawca.

Wprowadzenie Ata Football do rodziny DAZN jeszcze bardziej zwiększy widoczność, wzrost i rozwój pozycji DAZN jako „Dom kobiecej piłki nożnej”. Założycielki, Esmeralda Negron i Hana Brown, zbudowały niezawodną i dalekosiężną sieć obejmującą cały system kobiecej piłki nożnej, od profesjonalnej po amatorską. Współpracując ze wszystkimi kluczowymi interesariuszami rozwoju kobiecej piłki nożnej, kładą podwaliny pod wykładniczy wzrost tego sportu pod względem wizji, wartości i rentowności.

Dyrektor generalny DAZN Group, Shay Segev, powiedział: „DAZN i ATA Football podzielają tę samą opinię, jeśli chodzi o kobiecą piłkę nożną, siła gry leży w uczestnikach, kibicach i jej wyjątkowym uroku. Wykorzystując te cechy, wierzymy, że DAZN może budować na fundamentach, jakie dała nam dotychczasowa inwestycja w grę kobiet.

„Postępy poczynione w tworzeniu widoczności rozgrywek, takich jak między innymi UWCL, LigaF i Frauen Bundesliga, przyniosły wartość stworzoną w całym ekosystemie. Więcej widzów, wyższa frekwencja i lepsze umowy sponsorskie. Wraz z dołączeniem Esmeraldy i Hannah do zespołu w DAZN, aby stworzyć Jako jednostka biznesowa zajmująca się sportem kobiecym, jesteśmy przekonani, że DAZN będzie nadal wyznaczać tempo w tej dziedzinie o ogromnym potencjale, a także tworzyć lepsze i silniejsze kontakty ze społecznościami, które wznoszą kobiecą grę na coraz wyższy poziom”.

READ  Tenis EMU pokonuje Lawrence Tech, 7-0

Założycielki Ata Football Team, Esmeralda Negron i Hana Brown, powiedziały: „Trzy lata temu zdałyśmy sobie sprawę, że istnieje ogromna szansa na zwiększenie widowni i udziału w profesjonalnej grze kobiet, a także prawdziwe wyzwania w najbliższej przyszłości, aby to osiągnąć.

„Ponad milion dziewcząt gra w piłkę nożną na najniższym poziomie w samych Stanach Zjednoczonych i są one w dużej mierze niezwiązane z profesjonalną grą kobiet. W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy świadkami wzrostu kobiecej piłki nożnej w europejskich klubach, znacznych inwestycji i rozwoju ligi na wszystkich rynkach, gwałtowny rozwój reprezentacji narodowej w piłce nożnej i rzecznictwo w całym krajobrazie. Nadszedł czas na zbudowanie produktu, partnerstwa i wiedzy, aby napędzać ekosystem kobiecej piłki nożnej i stać się globalną społecznością fanów i graczy w grze.

„Chcielibyśmy podziękować 777 partnerom, którzy zainwestowali w nas od czasu premiery, za wiarę w naszą wizję i nasze absolutne zaangażowanie w piłkę nożną. Przejęcie przez DAZN w celu połączenia naszych aktywów i możliwości stanowi niezwykłą okazję do zbudowania globalnej kobiecej piłki nożnej firma; nie możemy się doczekać, aby zacząć.”