Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ashford Common Space: Marmite Ring Road jest nadal kochana i nienawidzona przez mieszkańców

Niesławna Old Ring Road w Ashford okazała się polaryzującym problemem lokalnym.

za każdym razem popularne wideo Pojawia się w mediach społecznościowych, a mieszkańcy gromadzą wspomnienia i wyrażają swoje opinie, czy to dobrze.

Zdjęcia oczu kierowców z lat 90. pokazują preferowany system ruchu w wielu miastach w Wielkiej Brytanii w tamtym czasie.

Pojazdy poruszają się w systemie jednokierunkowym po trzech i czterech pasach.

Zasubskrybowanie biuletynu KentLive oznacza, że ​​dwa razy dziennie będziesz otrzymywać najnowsze wiadomości prosto do swojej skrzynki odbiorczej.

To nie może być prostsze i zajmuje kilka sekund – po prostu kliknij tutaj, wpisz swój adres e-mail i postępuj zgodnie z instrukcjami. Możesz również wpisać swój adres e-mail w polu pod obrazem na większości komputerów stacjonarnych i mobilnych.

Możesz również subskrybować naszą stronę internetową i komentować nasze historie, klikając tutaj i logując się.

Pozwoliło to na mniejszą liczbę świateł na skrzyżowaniach, ponieważ samochody po prostu wjeżdżały na prawy pas, gdy trzeba było je zatrzymać.

Nawet radni odpowiedzialni za jego wymianę przyznali, że cieszył się popularnością wśród kierowców.

Ale powiedzieli też, że przechodnie nie byli zbyt entuzjastyczni.

Raport Rady Hrabstwa Kent, nazwany „aferą miłości i nienawiści”, odnotował schematy, które je zastąpiły: „Nasze badania opinii wykazały, że kierowcy w dużej mierze lubią obwodnicę, mimo że często narzekają na zatłoczenie, ale piesi nienawidzą obwodnicy. To i bariera, którą ustanowił między nimi a centrum ich miasta.

Jednak szybko do przodu, media społecznościowe dają nieco inne wrażenie rozłamu miłości i nienawiści.

Większość wydaje się chcieć odzyskać starą obwodnicę.

„Wtedy ruch w Ashford płynął dobrze bez miliarda świateł drogowych” – powiedział mieszkaniec popularnej grupy Ashford na Facebooku Read All About It.

Inny powiedział: „Nigdy nie powinno się to zmienić”. „W jedną stronę działało lepiej i szybciej! To żart”.

READ  Teleskop Jamesa Webba NASA celuje w mgławicę Carina, Pentagram Stephana, mgławicę Pierścień Południowy i nie tylko

Po drugiej stronie debaty było też kilka głosów.

Jeden powiedział: „Nie podobają mi się wszystkie światła uliczne, ale przynajmniej obwodnica nie jest już torem wyścigowym ze wszystkimi niedoszłymi kierowcami F1”.

Inny: „Obwodnica Ashford została pierwotnie zbudowana bardzo mała. Więc cokolwiek z nią zrobią, to nadal jest problem.

„To właściwie przykład tego, jak nie budować gdzieś obwodnicy”.

Niezależnie od opinii ludzi, jeśli chodzi o demontaż systemu, szczególną uwagę poświęcono nowej sekcji.

Koncepcja „wspólnej przestrzeni” opracowana po raz pierwszy w Europie została wdrożona w listopadzie 2008 r., tworząc obszar do „dzielenia się” dla kierowców, rowerzystów i pieszych.

Projekt przestrzeni wspólnej został zrealizowany w 2008 roku

Na drodze nie ma szlabanów, sygnalizacji świetlnej ani znaków.

W tamtym czasie prezenter telewizyjny Jeremy Clarkson porównał to do „pozbywania się śrub z rusztowań na placu budowy w nadziei, że pracownicy będą chodzić ostrożniej”.

Wielu mieszkańców również uważało, że to niebezpieczny pomysł.

Sukces

Ale dane nigdy nie stanowiły ich kopii zapasowej.

W 2016 r. nie zgłoszono żadnego wypadku śmiertelnego, a liczba wypadków była ogólnie mniejsza w porównaniu z podobnym okresem przed planowanym.

W rzeczywistości był to taki sukces, że Jeremy Clarkson przeprosił i wiele innych miejsc przyjęło podobne schematy, w tym Kensington High Street w Londynie.

Jednak narzekanie trwa w tle.

Co kilka miesięcy powraca stary motyw Ring Road, a zdecydowana większość mieszkańców wydaje się naciskać na klawiaturę, aby domagać się jego przywrócenia.

Pomyśleliśmy więc, że błędem byłoby nie patrzeć na to, jak dziś działa alternatywny system dróg.

Oto, co znaleźliśmy

Chodziliśmy po tym, co stało się starą obwodnicą

Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest przewaga sygnalizacji świetlnej, na co wskazywali inni.

READ  Naukowcy odkrywają dwa nowe minerały na dobrze znanym meteorycie w Somalii | chemia

Szczególnie skomplikowany jest przed Express House na Park Street, gdzie samochody wydają się czekać wiecznie.

Podobne długie oczekiwanie miało miejsce na końcu Elwick Road w pobliżu dworca kolejowego.

W schemacie nowych przestrzeni wspólnych, wzdłuż Somerset Road w kierunku wielopoziomowego parkingu, istniała również długa, stała linia ruchu jednokierunkowego.

W kilku częściach ruch był zatłoczony

Oczywiście trudno oszacować, jak bardzo wpłynie to na nowy układ drogowy, czy zwiększony ruch.

Sam schemat wspólnej przestrzeni wydaje się działać dobrze.

Łatwo było jeździć w dół, a bruk i krajobraz sprawiają, że jest bardziej estetyczny niż większość dróg.

Jedyny problem polegał na tym, że zaparkowałem samochód i chodziłem w górę iw dół, aby zrobić kilka zdjęć.

Wiedząc, że nazwano ją „przestrzenią wspólną”, po obu stronach drogi nadal znajdują się obszary, które wydają się być przeznaczone specjalnie dla pieszych.

W końcu nie jest nierozsądne oczekiwać, że nie będzie trzeba wchodzić prosto do dwutonowych pojazdów poruszających się z pięciokrotnie większą prędkością.

Ale nagle wszedłem do Loading Bay, nie zdając sobie z tego sprawy.

Potem spojrzałem w górę i pędził w moją stronę motocykl.

W niektórych przestrzeniach było dużo dzielenia się

Nie było jasne, gdzie miał być.

Ale w końcu zadziałało, wyglądało dobrze i sprawiło, że centrum miasta było otwarte i dostępne.

Część wspólna jest zdecydowanie poprawą wizualną

Niewielu pojawia się w mediach społecznościowych wspominając o tym, jak stara obwodnica odcięła główną część handlową od pieszych, którzy musieli przejść przez wiele pasów ruchu, aby się do niej dostać.

Niezależnie od wypadków motocyklowych powinni przynajmniej preferować nowy design.

Z drugiej strony przejechanie zaledwie kilkuset metrów wydaje się absurdalnie długie.

Ogólnie rzecz biorąc, łatwo zrozumieć, dlaczego cała sprawa jest opisywana jako romans z nienawiścią.

READ  Kobieta zamienia nudne domowe biuro w tętniące życiem miejsce pracy