Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Armored Core 6 zaczyna latać na Steamie „dzięki Elden Ring”

Armored Core 6 zaczyna latać na Steamie „dzięki Elden Ring”

Armored Core 6: Fires of Rubicon firmy FromSoftware właśnie pojawia się na platformie Steam, a wydawca Bandai Namco mówi „dzięki Elden Ring”.

Jak donosi gry komputeroweepicka gra o walce mechami od twórcy Dark Souls, znalazła się w miniony weekend na szczycie listy najlepiej sprzedających się gier na platformie Steam i choć obecnie zajmuje piąte miejsce, jej wyniki w dniu premiery zdetronizowały docenioną przez krytyków grę Baldur’s Gate 3.

Fires of Rubicon pojawia się jako pierwsza gra Armored Core od 11 lat, ale co ważniejsze, pierwsza po wydaniu przez FromSoftware takich gier jak Elden Ring, Dark Souls 3, Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice. W rezultacie Bandai Namco miało wyższe oczekiwania co do tej gry.

„To dla nas szansa na poszerzenie grona odbiorców gier Armored Core” – powiedział Arno Müller, dyrektor generalny Bandai Namco Europe. GI.biz. „Moje ambicje nie dorównują Elden Ring, ale są znacznie większe niż w przypadku poprzednich gier Armored Core.

Dzięki Elden Ring FromSoftware jest pieczęcią i gwarancją jakości, dzięki czemu ludzie uznają tę grę na Metacritic za świetną, [that] Jest to trudne, ale bardzo satysfakcjonujące. [and say] „Chcę wypróbować tę grę”.

Chociaż gigantyczne maszyny nie pasują dokładnie do stoickiego świata fantasy Elden Ring, obie łączy jedno podobieństwo pod względem artystycznym. Wersja Armored Core 6 na PlayStation 4 Pro działa z zablokowaną liczbą klatek na sekundę wynoszącą 60 klatek na sekundę na PlayStation 5, chociaż Bandai Namco twierdzi, że maksymalnie osiąga 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1800p, tak jak zrobił to Elden Ring.

W naszej recenzji 8/10 IGN stwierdził: „Armored Core 6: Imponujące możliwości dostosowywania Rubiconu napędzają jego doskonałą walkę mechami, w wyniku czego powstają wymagające łamigłówki bojowe, które przykuwały moją uwagę przez całą 15-godzinną kampanię i dłużej”. tam, gdzie jest to konieczne, uderza bezpośrednio.”

READ  Szef studia Halo ujawnia 3 filary boomu Xbox

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem IGN. Cały dzień będzie mówił o Wiedźminie.