Apple TV podniosło swoje ceny o 40 procent do 9,99 dolarów miesięcznie, dołączając do szeregu innych platform w celu podniesienia swoich planów abonamentowych.
Serwis, w którym znajdują się nagradzane seriale, takie jak Ted Lasso i The Morning Show, od środy udostępni klientom w USA nowe koszty. Wcześniej za dostęp do programów płacili 6,99 dolara miesięcznie.
Apple News+ również rośnie z 9,99 dolarów miesięcznie do 12,99 dolarów, podczas gdy pakiet Apple One – obejmujący dostęp do Apple Music, TV i Arcade – będzie teraz kosztować 19,95 dolarów miesięcznie, w porównaniu z 16,95 dolarów.
Rzecznik Apple powiedział: „Obecni abonenci zobaczą wzrost cen po 30 dniach, w dniu kolejnego odnowienia. Koncentrujemy się na zapewnianiu naszym klientom jak najlepszych doświadczeń, stale dodając do naszej oferty wysokiej jakości, innowacyjną rozrywkę, treści i funkcje. usługi.”
Apple TV podniosło ceny o 40 procent do 9,99 dolarów miesięcznie — dołączając do wielu innych platform w celu podniesienia swoich planów subskrypcji
Serwis, w którym znajdują się nagradzane seriale, takie jak Ted Lasso i The Morning Show, od środy udostępni klientom w USA nowe koszty. Na zdjęciu: Reese Witherspoon (po lewej) i Jennifer Aniston (po prawej) w programie The Morning Show
Technologiczny gigant podąża śladami rywali, takich jak Netflix, Disney i Hulu, którzy również podnieśli ceny, aby walczyć z coraz bardziej konkurencyjną branżą streamingu, która generuje straty.
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez portal dziennik „Wall Streetusługi przesyłania strumieniowego bez reklam wzrosły średnio o 25 procent rok do roku.
Na początku tego miesiąca Netflix ogłosił, że podniesie cenę swojego najdroższego poziomu transmisji strumieniowej o 2 do 23 dolarów miesięcznie. Oznacza to wzrost o 10 procent.
Użytkownicy tańszej usługi pozbawionej reklam również odnotowali wzrost miesięcznego członkostwa z 10 do 12 dolarów. Najpopularniejszy plan Standard pozostaje niezmieniony i wynosi 15,50 USD miesięcznie.
Tymczasem cena planu Disney+ bez reklam wzrosła do 13,99 USD, podczas gdy subskrypcja Hulu bez reklam wynosi obecnie 17,99 USD, po wzroście o 27%.
Jednak Apple w dużej mierze oderwało się od rzeczywistości, gdyż model subskrypcyjny firmy rósł w siłę. Przychody jednostki usługowej osiągnęły rekordową kwotę 21 miliardów dolarów w okresie od kwietnia do czerwca.
Wcześniej widzowie płacili 6,99 dolara miesięcznie za dostęp do programów. Na zdjęciu: reklama popularnego serialu Apple TV „Ted Lasso”.
Wydaje się, że era taniego streamingu dobiegła końca, a dziesiątki usług podniosły w tym roku ceny
Ma ponad miliard płatnych subskrypcji usług muzycznych, telewizyjnych i gier.
Platformy streamingowe borykają się z wielomiliardowymi stratami, wynikającymi w dużej mierze z faktu, że oferowały zbyt niskie ceny, aby przyciągnąć nowe alokacje na konkurencyjnym rynku.
Jednak presja ze strony inwestorów, aby pozyskać więcej pieniędzy, rośnie. Liczą, że klienci przełkną wyższe ceny — lub zaryzykują ich całkowitą utratę.
Niedawna analiza przeprowadzona przez aplikację do finansów osobistych Rocket Money wykazała, że liczba anulowanych subskrypcji w przypadku najpopularniejszych cyfrowych członkostw przekroczyła liczbę nowych rejestracji.
Według firmy Antenna, która zajmuje się pomiarem abonentów, liczba rezygnacji z Netflix, Hulu i HBO Max wzrosła w 2022 roku o 49 procent w porównaniu z rokiem poprzednim.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro