Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Apple podnosi ceny telewizji strumieniowej o 40% do 9,99 dolarów miesięcznie, dołączając do Netflix, Hulu i Disney we wdrażaniu podwyżek kosztów

Apple podnosi ceny telewizji strumieniowej o 40% do 9,99 dolarów miesięcznie, dołączając do Netflix, Hulu i Disney we wdrażaniu podwyżek kosztów

Apple TV podniosło swoje ceny o 40 procent do 9,99 dolarów miesięcznie, dołączając do szeregu innych platform w celu podniesienia swoich planów abonamentowych.

Serwis, w którym znajdują się nagradzane seriale, takie jak Ted Lasso i The Morning Show, od środy udostępni klientom w USA nowe koszty. Wcześniej za dostęp do programów płacili 6,99 dolara miesięcznie.

Apple News+ również rośnie z 9,99 dolarów miesięcznie do 12,99 dolarów, podczas gdy pakiet Apple One – obejmujący dostęp do Apple Music, TV i Arcade – będzie teraz kosztować 19,95 dolarów miesięcznie, w porównaniu z 16,95 dolarów.

Rzecznik Apple powiedział: „Obecni abonenci zobaczą wzrost cen po 30 dniach, w dniu kolejnego odnowienia. Koncentrujemy się na zapewnianiu naszym klientom jak najlepszych doświadczeń, stale dodając do naszej oferty wysokiej jakości, innowacyjną rozrywkę, treści i funkcje. usługi.”

Apple TV podniosło ceny o 40 procent do 9,99 dolarów miesięcznie — dołączając do wielu innych platform w celu podniesienia swoich planów subskrypcji

Technologiczny gigant podąża śladami rywali, takich jak Netflix, Disney i Hulu, którzy również podnieśli ceny, aby walczyć z coraz bardziej konkurencyjną branżą streamingu, która generuje straty.

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez portal dziennik „Wall Streetusługi przesyłania strumieniowego bez reklam wzrosły średnio o 25 procent rok do roku.

Na początku tego miesiąca Netflix ogłosił, że podniesie cenę swojego najdroższego poziomu transmisji strumieniowej o 2 do 23 dolarów miesięcznie. Oznacza to wzrost o 10 procent.

Użytkownicy tańszej usługi pozbawionej reklam również odnotowali wzrost miesięcznego członkostwa z 10 do 12 dolarów. Najpopularniejszy plan Standard pozostaje niezmieniony i wynosi 15,50 USD miesięcznie.

Tymczasem cena planu Disney+ bez reklam wzrosła do 13,99 USD, podczas gdy subskrypcja Hulu bez reklam wynosi obecnie 17,99 USD, po wzroście o 27%.

Jednak Apple w dużej mierze oderwało się od rzeczywistości, gdyż model subskrypcyjny firmy rósł w siłę. Przychody jednostki usługowej osiągnęły rekordową kwotę 21 miliardów dolarów w okresie od kwietnia do czerwca.

Wcześniej widzowie płacili 6,99 dolara miesięcznie za dostęp do programów.  Na zdjęciu: reklama popularnego serialu Apple TV „Ted Lasso”.

Wcześniej widzowie płacili 6,99 dolara miesięcznie za dostęp do programów. Na zdjęciu: reklama popularnego serialu Apple TV „Ted Lasso”.

Wydaje się, że era taniego streamingu dobiegła końca, a dziesiątki usług podniosły w tym roku ceny

Wydaje się, że era taniego streamingu dobiegła końca, a dziesiątki usług podniosły w tym roku ceny

Ma ponad miliard płatnych subskrypcji usług muzycznych, telewizyjnych i gier.

Platformy streamingowe borykają się z wielomiliardowymi stratami, wynikającymi w dużej mierze z faktu, że oferowały zbyt niskie ceny, aby przyciągnąć nowe alokacje na konkurencyjnym rynku.

Jednak presja ze strony inwestorów, aby pozyskać więcej pieniędzy, rośnie. Liczą, że klienci przełkną wyższe ceny — lub zaryzykują ich całkowitą utratę.

Niedawna analiza przeprowadzona przez aplikację do finansów osobistych Rocket Money wykazała, że ​​liczba anulowanych subskrypcji w przypadku najpopularniejszych cyfrowych członkostw przekroczyła liczbę nowych rejestracji.

READ  Recenzja sprzętu: Gra i oglądanie: The Legend Of Zelda - Link do przeszłości Link

Według firmy Antenna, która zajmuje się pomiarem abonentów, liczba rezygnacji z Netflix, Hulu i HBO Max wzrosła w 2022 roku o 49 procent w porównaniu z rokiem poprzednim.