Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Apple może być niespodziewanym zwycięzcą wyścigu telewizyjnego o najlepszy obraz

Apple może być niespodziewanym zwycięzcą wyścigu telewizyjnego o najlepszy obraz

.

.

Najlepszy obraz wyścigu oscarowego jest w upalnym upale, z wieloma trasami do wygrania. Ale jest jeszcze jedna zacięta rywalizacja, trwająca od lat, aby zostać pierwszym gigantem nadawczym, który zdobędzie największe Oscary.

Więcej od Variety

Jeśli chodzi o telewizję, Netflix i Amazon zagrali, aby jako pierwsi wygrać Emmy w którejkolwiek z najlepszych kategorii seriali, ale Hulu roztrzaskał szklany sufit „Opowieść podręcznej” w 2017 roku. Po stronie filmowej mógł Oryginalne filmy Apple Bądź gigantem transmisji niespodzianek, który zabierze statuetkę Oscara do domu, aby uzyskać najlepsze zdjęcie w tym uroczym dramacie rodzinnym.kuda„?

Czytaj więcej: Różne Centrum Prognozowania Nagród

Wyreżyserowany i napisany przez nominowanego do Oscara Sian Heder film „CODA” podbił serca wielu branżowych wyborców. Rozpoczynając swoją podróż na Sundance Film Festival w styczniu 2020 roku, gdzie został zakupiony za rekordową kwotę 25 milionów dolarów, film powoli, ale stale rośnie w szumie i projekcjach. Teraz, po głośnych wygranych w konkursie Screen Actors Guild Awards dla obsady aktorskiej i drugoplanowego aktora Troya Kotsura, czy film może posunąć się za daleko?

Aby to zrobić, musiałby pokonać historyczny precedens, ponieważ był to dopiero drugi film, który zdobył tytuł Najlepszego Filmu bez tytułu DGA po „Wożąc pannę Daisy” (1989). „CODA” nie była również nominowana do produkcji ani do żadnej z kategorii rzemieślników. Byłby to drugi po „The Grand Hotel” (1931/1932) film, który wygrałby bez nominacji poniżej passy.

Netflix ma najwięcej nominacji do Oscara, a na drugim miejscu znalazła się „Moc psa” Jane Campion z 12. Po zdobyciu nagrody Emmy za serial dramatyczny The Crown i jedną za limitowaną serię The Queen’s Gambit w zeszłym roku. Jednak nadawca ma silną pozycję, aby zdobyć tak poszukiwaną nagrodę, odkąd „Roma” (2018), „Irlandczyk” (2019) i „The Trial of the Chicago 7” (2020) potknęli się w wyścigu – nawet Gol Oscara.

READ  Patrick Keelty został kiedyś przyłapany na robieniu „rekordu najwyższej prędkości” na drodze w Irlandii Północnej

Ale załóżmy, że akademia nie jest gotowa na nagrodzenie streamera? W tym przypadku bardziej tradycyjne studia, takie jak Focus Features z „Belfastem” czy Warner Bros. Z „Duną” i „Królem Ryszardem” zdobywającymi ostateczną nagrodę podczas wieczoru oscarowego.

Ostateczne głosowanie na Oscara rozpoczyna się 17 marca.

Oto prognozy zdobywcy Oscara na tydzień 3 marca:

.  - kredyt: & #xa9;  Apple TV / Dzięki uprzejmości Everett Col

. – Źródło: © Apple TV / Dzięki uprzejmości Everett Coll

© Apple TV / Dzięki uprzejmości Everetta Coll

Najlepsze zdjęcie: „CODA” (Apple Originals) – Philippe Rousselet, Fabrice Gianfermi i Patrick Wachsberger

Dyrektor: Jane Campion, „Moc psa” (Netflix)

aktor: Will Smith, „Król Ryszard” (Warner Bros.)

Aktorka: Jessica Chastain, „Oczy Tami Fay” (Zdjęcia Scout)

asystent aktora: Troy Kotsur, „CODA” (Apple Originals Movies)

asystentka aktorki: Ariana Deboss, „West Side Story” (20th Century Studios)

oryginalny scenariusz: „Belfast” (Funkcje Focus) – Kenneth Branagh

Skrypt dostosowany: „Moc psa” (Netflix) – Jane Campion

Funkcja animacji: „Encanto” (Walt Disney Pictures) – Jared Bush, Byron Howard, Yvette Merino i Clark Spencer

projekt produkcji: „Dion” (Warner Bros.) – Patrice Vermet, Zsuzana Sebus

kinematografia: „Dion” (Warner Bros.) – Greg Fraser

Projektowanie mody: „Dion” (Warner Bros.) – Jacqueline West, Robert Morgan

montaż filmu: „Dion” (Warner Bros.) – Joe Walker

Makijaż i fryzura: Cruella (Walt Disney Pictures) – Nadia Stacey, Naomi Dawn i Julia Vernon

Głos: „Dion” (Warner Brothers) – MacRoth, Mark Mangini, Theo Green, Doug Hemphill i Ron Bartlett

efekty wizualne: „Dion” (Warner Bros.) – Paul Lambert, Tristan Miles, Brian Connor, Gerd Nevesr

oryginalny wynik: „Dion” (Warner Bros.) – Hans Zimmer

oryginalna piosenka: „Dos Oruguitas” z „Encanto” (Walt Disney Pictures) – Lin-Manuel Miranda

film dokumentalny: „Uciekaj” (neon) – Jonas Poeher Rasmussen, Monica Hellström, Signe Byrge Sørensen i Charlotte De La Gournerie

READ  Mam szczęście, że rozśmieszam ludzi: Aaron Kosoh

międzynarodowa przewaga: „Drive My Car” z Japonii (Janus Films/Sideshow)

krótka animacja: „Robin Robin” (Netflix) – Dan O’Gari i Mickey Raja

krótki film dokumentalny: „AUDIO” (Netflix) – Matt Oggins, Jeff McClain

krótka akcja na żywo: „Długie pożegnanie” (WePresent) – Anil Kariya, Riz Ahmed

Najlepszy asortyment

zapisać się na Różne Biuletyn. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas na FacebookA ŚwiergotA Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.