Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Anna Delvey, oszust ze świata sztuki z programem Netflix, naturalnie pracuje nad NFT + inne historie

Art Industry News to codzienny przegląd najważniejszych wydarzeń ze świata sztuki i rynku sztuki. Oto, co musisz wiedzieć w ten wtorek, 2 lutego.

TRZEBA PRZECZYTAĆ

Co tak naprawdę oznacza historia Anny Delvey — W lutowym numerze Forum Sztuki, krytyk Chloe Wyma bierze gangstera w Wymyślanie Anny, show Shonda Rhimes/Netflix o kochanej i znienawidzonej królowej oszustw w świecie sztuki, Annie Delvey. Wyma wyjaśnia, co ta historia oznaczała w 2018 roku podczas tak zwanego „Summer of Scam” i co to oznacza teraz, kiedy wszystko jest o wiele bardziej niestabilne. Jeśli chodzi o prawdziwą Delvey, dziś napisała o życiu w areszcie ICE, malując ponury obraz swojej obecnej sytuacji. (Forum Sztuki, Wtajemniczony)

MOCAD mianuje nowego dyrektora – Muzeum Sztuki Współczesnej w Detroit mianowało Carę Courage dyrektorem wykonawczym. Courage, który objął to stanowisko w styczniu, ostatnio pracował w Tate w Londynie jako szef Tate Exchange, programu edukacji muzealnej. Courage wciela się w rolę, którą wcześniej pełniła Elysia Borowy-Reeder, która została zwolniona w 2020 roku z powodu twierdzeń, że stworzyła miejsce pracy, które stanowi nadużycie. (Wiadomości z Detroit)

Nepal zadebiutuje na Biennale w Wenecji – Podczas 59. edycji pokazu Nepal będzie miał swój pierwszy w historii pawilon Biennale w Wenecji. Wystawa zatytułowana „Tales of Muted Spirits – Dispersed Threads – Twisted Shangri-La”, której kuratorami będą artyści Sheelasha Rajbhandari i Hit Man Gurung, obejmie indywidualną wystawę artysty Tcherina Sherpy. (Komunikat prasowy)

PRZESUWKI I WSTRZĄSY

Valerie Cassel Oliver odbiera nagrodę CCS Bard w wysokości 25 000 USD — Centrum Studiów Kuratorskich w Bard College w Nowym Jorku przyznało Valerie Cassel Oliver nagrodę Audrey Irmas 2022 za doskonałość kuratorską. Kuratorka była ostatnio autorką cieszącej się uznaniem wystawy „Brudne Południe: sztuka współczesna, kultura materialna i impuls dźwiękowy”. Otrzyma nagrodę w wysokości 25 000 $. (ARTnews)

READ  Zendaya miała na sobie seksowną sukienkę w ten weekend, a Halle Bailey, Rachel Ziegler i jej mężczyzna Tom Holland wszyscy podzielali myśli

Artissima z nowym dyrektorem – Luigi Fassi przejmie rządy jako nowy dyrektor Artissimy po tym, jak Ilaria Bonacossa, która kierowała targami sztuki w Turynie od 2017 roku, ogłosiła, że ​​odchodzi. Fassi podpisał kontrakt na prowadzenie pokazu przez kolejne trzy edycje, od 2022 do 2024 roku. Był wcześniej dyrektorem MAN-Muzeum Sztuki Współczesnej w Nuoro we Włoszech. (Komunikat prasowy)

Artyści w ruchu – Pace Gallery reprezentuje obecnie polską malarkę Paulinę Ołowską, która będzie nadal współpracować z Simon Lee Gallery w Londynie i Fundacją Galerii Foksal w Warszawie. Gdzie indziej, Oscar Murillo jest teraz reprezentowany przez Kurimanzutto w Mexico City i pozostanie ze swoim długoletnim międzynarodowym przedstawicielem, Davidem Zwirnerem. (ARTnews/ARTnews)

Aukcje Artnet zamykają wyprzedaż białych rękawiczek Hirst – Artnet Auctions zakończył swoją drugą wyprzedaż białych rękawiczek w 2022 roku „Damien Hirst: The Virtues”. W sprzedaży oferowany był komplet grafik z serii „Cnoty” artysty oraz zakończył się 100-procentowym współczynnikiem sprzedaży w ujęciu ilościowym i rekordowym 350-procentowym współczynnikiem sprzedaży w ujęciu wartościowym. (Komunikat prasowy)

DLA SZTUKI

Cassandra Press współpracuje z Pompejami – Cassandra Press, artysta Kandis Williams, współpracuje z Pompeii Commitment to Archaeological Matters, aby zaprezentować wykład wideo w przestrzeni publicznej Londynu, Los Angeles, Mediolanu, Melbourne, Nowego Jorku, Seulu i Tokio. Film rozważy starożytne napisy uliczne i współczesne graffiti protestacyjne związane z Black Lives Matter. (Komunikat prasowy)

Pomnik w ruinie, (2022). Nieruchomość wideo. Dzięki uprzejmości Artysty. Przedstawione przez CIRCA i Pompeii Commitment. Materiały archeologiczne” width=”1024″ height=”403″ srcset=”https://news.artnet.com/app/news-upload/2022/02/A-Monument-A-Ruin-by-Cassandra-Press-_-Artwork-Still-3-_-©-CIRCA-1024×403.jpg 1024w, https://news.artnet.com/app/news-upload/2022/02/A-Monument-A-Ruin-by-Cassandra-Press-_-Artwork-Still-3-_-©-CIRCA-300×118.jpg 300w, https://news.artnet.com/app/news-upload/2022/02/A-Monument-A-Ruin-by-Cassandra-Press-_-Artwork-Still-3-_-©-CIRCA-50×20.jpg 50w” sizes=”(max-width: 1024px) 100vw, 1024px”/>

Prasa Cassandry, Pomnik Ruina (2022). Nieruchomość wideo. Dzięki uprzejmości Artysty. Przedstawione przez CIRCA i Pompeii Commitment. Materiały archeologiczne

Cassandra Press, <i data-lazy-src=

Podążać Wiadomości Artnet na Facebooku:


Chcesz wyprzedzić świat sztuki? Zapisz się do naszego biuletynu, aby otrzymywać najświeższe informacje, pouczające wywiady i wnikliwe krytyczne opinie, które napędzają rozmowę.