Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Analiza wydatków według cyfrowych / e-kart podarunkowych, konsumentów detalicznych i korporacyjnych, najlepszych sprzedawców detalicznych, kanału dystrybucji, wydarzeń i danych demograficznych

Analiza wydatków według cyfrowych / e-kart podarunkowych, konsumentów detalicznych i korporacyjnych, najlepszych sprzedawców detalicznych, kanału dystrybucji, wydarzeń i danych demograficznych

DUBLIN, 17 maja 2021 r. (GLOBE NEWSWIRE) – The „Polska karta podarunkowa i informacje o rynku zachęt oraz przyszła dynamika wzrostu (księga danych): Analiza wydatków według cyfrowych / elektronicznych kart podarunkowych, konsumentów i firm detalicznych, najlepszych sprzedawców detalicznych, kanałów dystrybucji, wydarzeń i danych demograficznych – aktualizacja ze stycznia 2021 r.” Raport został dodany do ResearchAndMarkets.com Pokazać.

Rynek kart podarunkowych w 2020 r. Był napędzany przez szereg czynników, które wspierały wzrost w sektorach detalicznym i korporacyjnym. Kluczowe czynniki obejmowały rozwój handlu elektronicznego, zwiększoną adopcję w celu motywowania pracowników, którzy pracują zdalnie, prezenty cyfrowe, inicjatywy podjęte przez rząd, branżę hotelarską i turystyczną w celu ożywienia wzrostu. Chociaż COVID-19 wpłynął na rynek kart podarunkowych, spodziewane jest ponowne odbicie na rynku w nadchodzących kwartałach, zwłaszcza w pierwszej połowie 2021 r.

Branża kart podarunkowych w Polsce radziła sobie dobrze, radząc sobie ze spowolnieniem gospodarczym połączonym z negatywnymi nastrojami przedsiębiorców i konsumentów w związku z zakłóceniami spowodowanymi wybuchem COVID-19.

Historycznie rzecz biorąc, rynek kart podarunkowych w Polsce stale się rozwijał, a łączna roczna stopa wzrostu wyniosła 9,1% w latach 2016-2020. Według globalnego badania wydawców kart podarunkowych za czwarty kwartał 2020 r., Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w tym kraju wzrośnie o 11,7% rok do roku, osiągając 1478,1 mln USD w 2021 r.

Pomimo wyzwań w perspektywie krótkoterminowej w 2021 r., Historia średnio- i długoterminowego wzrostu kart podarunkowych w Polsce pozostaje silna. Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w Polsce będzie rosła stabilnie w pierwszej połowie 2021 r. I rekordowo silnym wzrostem w drugiej połowie 2021 r. Oczekuje się, że dynamika wzrostu będzie nadal rosła w okresie prognozy, rejestrując złożoną roczną stopę wzrostu na poziomie 9,2 % w okresie 2021-2025. Rynek kart podarunkowych w kraju wzrośnie z 1322,9 mln dolarów w 2020 roku do 2099 mln dolarów do 2025 roku.

READ  Baseball i softball w Polsce pokonują Dolinę Sakopi

Niniejszy raport zawiera szczegółową analizę danych centralnych rynku firmowych kart upominkowych i motywacyjnych wraz z zachowaniami konsumenckimi i dynamiką wydatków detalicznych w Polsce. Dzięki ponad 200 wskaźnikom KPI na poziomie kraju, raport ten zapewnia kompleksową wiedzę na temat dynamiki rynku kart podarunkowych i motywacyjnych.

Raport zawiera surowe dane wraz z ustrukturyzowanymi pulpitami nawigacyjnymi, wykresami i tabelami w interaktywnym formacie Excel.

Poniżej znajduje się podsumowanie ogólnokrajowych analiz trendów w sektorach kart podarunkowych:

  • Całkowity rynek prezentów.

  • Karty podarunkowe

  • Szczegóły sześciu kluczowych wskaźników wydajności: liczba kart będących przedmiotem obrotu, wartość obciążenia, wartość niewykorzystana, średnia wartość zakupu, średnia wartość transakcji i wartość transakcji.

  • Motywacje korporacyjne i karta lojalnościowa

  • Przeanalizuj cyfrową kartę podarunkową (elektroniczna karta podarunkowa)

  • Pętla otwarta i zamknięta

  • Zachowanie i zachowanie konsumentów

  • Wydatki detaliczne: dzieli wydatki detaliczne na sektory detaliczne (7 segmentów), aby zapewnić szczegółowy wgląd w zachowania konsumentów i dynamikę wydatków na zmieniające się karty podarunkowe.

  • Udział w rynku według sprzedawcy: Podaje udział w rynku kart podarunkowych o zamkniętej pętli przez głównych sprzedawców detalicznych w Polsce.

  • Analiza kanałów dystrybucji: Zapewnia udział w rynku poprzez kanał dystrybucji – sprzedaż online kontra sprzedaż offline oraz sprzedaż własna kontra sprzedaż zewnętrzna.

Główni sprzedawcy detaliczni objęci programem obejmują:

Główne tematy:

1 Analityk Total Gift Spending w Polsce

II Analityk ds. Wydatków w handlu detalicznym upominkami konsumenckimi w Polsce

III Polska, analityk ds. Wydatków na upominki dla klientów korporacyjnych

IV Analityk Wydatków Kart Podarunkowych Polski

5 Karta podarunkowa analizatora wydatków cyfrowych Poland

6 Analiza wydatków na karty podarunkowe w Polsce według typu miasta

7 Polska Udział wydatków na karty podarunkowe według cech demograficznych i zachowań zakupowych

8 Analityk ds. Wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce

9 Analiza wydatków detalicznych konsumenckich kart upominkowych w Polsce według atrybutu pracy

READ  Robert Lewandowski odszedł „zszokowany i rozczarowany”, gdy Paulo Sousa przygotowuje się do opuszczenia roli Polski na rzecz brazylijskich gigantów Flamengo

10 Analiza okazjonalnych wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce

Spending Analyst konsumencka karta podarunkowa od 11. polskiej firmy

12 Analiza wydatków konsumenckich na kartach upominkowych w Polsce według atrybutu pracy

13 Analiza wydatków konsumenckich kart podarunkowych w Polsce według okazji

14 Analiza wydatków konsumenckich na kartach podarunkowych w Polsce według wielkości firmy

15 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe dla firm w Polsce według wielkości firmy X Atrybut stanowiska

16 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według kanałów dystrybucji

17 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według sektora detalicznego

18 Analiza wydatków konsumenckich kart upominkowych w Polsce według sektora detalicznego

19 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe przez firmy w Polsce według sektora handlu detalicznego

20 Analiza udziału w rynku kart podarunkowych w Polsce przez głównych sprzedawców detalicznych

Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź witrynę https://www.researchandmarkets.com/r/eewol6

O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com jest wiodącym na świecie źródłem międzynarodowych raportów z badań rynkowych i danych rynkowych. Zapewniamy najnowsze dane na temat rynków międzynarodowych i regionalnych, głównych branż, głównych firm, nowych produktów i najnowszych trendów.

CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood, Senior Press Manager [email protected] For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900