Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

American Express i TikTok dołączają do #Convenience Store

American Express i TikTok dołączają do #Convenience Store

Nie jest nową wiadomością, że TikTok ma ogromny wpływ na sprzedaż produktów. czy to przez Ukierunkowane reklamy poprzez działalność komercyjną lub jej organiczny wzrost popularności, 49% użytkowników TikToka Możesz przyznać się do robienia zakupów dzięki aplikacji. Dzięki jednemu wirusowemu filmowi, który może rozwinąć firmę z dnia na dzień, aplikacja do udostępniania wideo jest idealnym miejscem dla tych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż. dać małym firmom przewagę na starcie, American Express Ogłoszono program akceleracyjny #ShopSmall, inicjatywę stworzoną, aby pomóc właścicielom małych firm dotrzeć do nowej generacji kupujących. Współpraca między American Express i TikTok zapewni właścicielom małych firm wsparcie przez cały rok, mając na celu zwiększenie zakupów konsumenckich w małych firmach o wartości 100 miliardów dolarów w latach 2021-2025.

#ShopSmall #przybywa w samą porę na Sobotę Małego Biznesu, która jest ogólnokrajowym ruchem od 2010 roku, począwszy od 26 listopada i trwa przez cały sezon świątecznych zakupów. Program akceleracyjny rozpoczął się 14 listopada i obejmuje ofertę dla kwalifikujących się małych firm, aby zarobić 100 USD na reklamę TikTok. Ponadto właściciele małych firm mają również dostęp do narzędzi i zasobów, w tym samouczka zawierającego wskazówki, w jaki sposób ich firmy mogą wyróżnić się na platformie. Inicjatywa ma na celu zwiększenie wydatków konsumenckich małych firm o 23 miliardy dolarów w sobotę w 2021 roku, po tym, jak stwierdzono, że dwie trzecie każdego dolara wydanego na małe firmy pozostaje w lokalnej społeczności.

„Akcelerator #ShopSmall pomoże drobnym sprzedawcom uzyskać narzędzia, których potrzebują, aby dotrzeć do następnej generacji konsumentów na TikTok, ponieważ badanie Shop Small Impact wykazało, że 67% użytkowników pokolenia Z robiło zakupy w małej firmie przedstawionej na stronie Dla Ciebie – mówi Elizabeth Rutledge, dyrektor ds. marketingu w American Express.

READ  To jest powód, dla którego Europa nie oczekuje "Polixit"

Twórcy stylu życia Anna Setara i Zofia Bellawraz z założycielem niezależnej wytwórni akcesoriów Brandona Blackwooda, aby uczyć właścicieli firm, jak używać TikTok jako wyszukiwarki. Będzie to praktyczne narzędzie, np 40% pochodzi z pokolenia Z Przyznali się do używania TikTok jako wyszukiwarki zamiast Google. Trio nauczy również użytkowników, jak wykorzystywać głosy, trendy, hashtagi i społeczności, aby jak najlepiej angażować odbiorców. American Express nawiązał również współpracę z artystką muzyczną Chlöe Bailey w celu stworzenia „Shop Small Soundtrack”, którą użytkownicy mogą dodawać do swoich filmów promocyjnych.

„Coraz więcej małych amerykańskich firm zwraca się do TikTok, aby zabrać nas do swojego świata w zabawny i oryginalny sposób, dzięki czemu docierają do nowych klientów, zatrudniają więcej pracowników i rozwijają swoją działalność. Prawdziwy wpływ jest niezaprzeczalny, 44% użytkowników TikTok twierdzi, że odkryło coś na platformie i natychmiast poszło to kupić, zgodnie z globalną trajektorią sprzedaży detalicznej badania zakupów” – mówi Sofia Hernandez, globalny szef marketingu biznesowego w TikTok. W tym okresie świątecznym społeczność TikTok jest gotowa na #shopsmall i wspieranie małych firm.

Na podstawie danych w American Express” Raport naprawy małych firmGdyby każdy kupujący z pokolenia Z i millenialsów wydał w sobotę 10 dolarów na małą firmę, 2 miliardy dolarów zostałyby zainwestowane w lokalną działalność gospodarczą w całych Stanach Zjednoczonych. Badanie wykazało również, że 63% właścicieli małych firm stwierdziło, że chce zwiększyć bazę klientów pokolenia Z i milenialsów w tym sezonie świątecznym, a TikTok, zdominowany przez pokolenie Z, jest najlepszym miejscem do tego celu.

Oprócz ofert akceleracyjnych oferowanych przez American Express, przez cały rok firma oferuje również stałe wsparcie Kup małe centrum zasobów, gdzie właściciele firm mogą uzyskać dostęp do dodatkowych zasobów i materiałów marketingowych. A amerykańscy kupujący mogą znaleźć American Express — akceptację niezależnych sprzedawców detalicznych w całym kraju pod adresem Kup małą mapę.

READ  Szef konserwatystów UE krytykuje Niemcy za „utrudnianie” porozumienia migracyjnego w miarę narastania sporów wokół osób ubiegających się o azyl – POLITICO

takie jak 77% użytkowników TikToka Mówi, że aplikacja może zainspirować pomysł na prezent w tym sezonie świątecznym, a teraz jest idealny czas dla małych firm i niezależnych sprzedawców detalicznych, aby ulepszyć swoje strategie marketingowe na całej platformie. Po epidemii spowodował ogromne straty w wielu firmach, zmuszając 43% do tymczasowego zamknięciaTen okres ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o nadrabianie utraconych zysków, a 50% zgadza się, że tegoroczna sobota dla małych firm jest ważniejsza niż kiedykolwiek dla ich biznesu. Prezent kupiony od małej firmy to nie tylko prezent dla obdarowanej osoby, ale także dla właściciela firmy. Ci, którzy chcą wprowadzić swoją firmę Program akceleracyjny #ShopSmall Można to zrobić do 24 grudnia.