Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Alicja Grawon-Jaksik • Produttrice, MTL Max Film

Alicja Grawon-Jaksik • Produttrice, MTL Max Film

– Apiamo Parlato con la Prodotres, wiceburmistrz Dellafermata Casa di Produzione Polaka, Che Negli Altme 30, główny Produto ha, komedia romantyczna

Questo Articolo jest dostępne w języku angielskim.

Cineuropa rozmawiała z producentem Alicja Graunjacicktóry niedawno dołączył do firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji Film MTL Max, który przez ostatnie 30 lat produkował głównie komedie romantyczne. Z Grawon-Jaksik na pokładzie jako wiceprezes (jej dotychczasowe osiągnięcia to m.in Ciąża [+leggi anche:
recensione
trailer
intervista: Valdimar Jóhannsson
scheda film
]
i Tarabati 2a także pracuje jako konsultant ds. produkcji i finansów), aw najbliższym czasie firma planuje poszerzyć swoje portfolio.

(L’articolo continua qui sotto – Inf. pubblicitaria)

Cineeuropa: po twoim przydział pracy takie jak szamieszkały w The Związek Producentów Polskich dobiegła końca, dołączyłem do MTL Max Film jako wiceprezes. To firma z 30-letnim doświadczeniem, ale o bardzo biznesowym profilu i jesteś na bieżąco Ty masz Pracowałem nad kolejnymi projektami artystycznymi.
Alicja Graunjacic:
Dlatego przyjąłem tę ofertę pracy. Pojawiła się oferta i wydało mi się interesujące, że firma chce się zmienić i wejść na nowe obszary, w których jeszcze nie była obecna. Nie chodzi o to, że MTL Max Film zmienił profil firmy; Produkty komercyjne zawsze będą w ich DNA. Rozbudowuje swój zespół, aby mogli wydostać się z bańki, w której pracowali. Obserwują rynek i widzą, co się dzieje, także jeśli chodzi o finansowanie, więc jest to pragmatyczna i pragmatyczna decyzja. MTL chce angażować się w projekty, które mają aspekt komercyjny, ale można je również uznać za twórczość autorską, dzięki czemu mogą ubiegać się o dotacje z Polski Instytut Sztuki Filmowej, jak wszyscy inni, czego jeszcze nie zrobili. Chcą też współpracować ze streamerami. To czysto biznesowa decyzja i myślę, że rozsądna. To jeden z elementów, który zrobił na mnie największe wrażenie, gdy dostałem telefon z propozycją pracy. Widzą, jak branża się zmienia i chcą iść do przodu. Przy komercyjnej produkcji czują się jak w domu, to się nie zmieni, ale teraz trzeba robić inne rzeczy i dywersyfikować ryzyko.

READ  Polskie Linie Lotnicze realizują ekspansję Big Apple z Krakow Route

w a Informacja prasowa, że ​​będziesz odpowiedzialny za koprodukcje międzynarodowe. Jaki projekts Czy szukasz? Firma, która pasuje do Twojego obecnego profilu firmy?
niekoniecznie. Myślę, że najbardziej naturalnym krokiem – wynikającym również z mojej tożsamości, rodzaju doświadczenia, jakie mam i rodzaju współpracy, w którą byłem zaangażowany – jest bardziej autorskie kino, w tym gatunek o większym potencjale komercyjnym. Myślę, że będzie to pierwszy krok, gdy będziemy mówić o koprodukcjach międzynarodowych. Nie sądzę, że będziemy świadczyć usługi filmowania, ale nie wykluczamy tego. Jednak na pewno nie będzie to świetna koprodukcja z „anglosaskim” przemysłem, bo musimy się tego nauczyć. W tej chwili firma chce prowadzić badania na rynku europejskim, a przede wszystkim wzmacniać wizerunek i markę MTL Max Film, tak aby firma pojawiła się na mapie polskich partnerów. Grupa współpracowała z partnerami z Niemiec, ale to było lata temu.

The firma ona ma wiele lata doświadczenia w polski rynek. Jakiego rodzaju aktywa posiadasz?
Są one powiązane z zasobami, które posiada firma, takimi jak studio dźwiękowe, studio montażowe i sceny dźwiękowe. To solidna firma, więc nie ma problemów z płynnością finansową czy innymi rzeczami, jak wiele małych domów produkcyjnych. Rozważają inwestycję w scenariusze, networking i zbudowanie profesjonalnej relacji, która zaprocentuje za pięć lat.

Przyniosłeś jakieś projekty z tobą The firma?
Tak, ale przez najbliższe miesiące chcę skupić się na badaniach nad projektami. Chcę iść na kilka rynków, przedstawić firmę i powiedzieć, że chcą uczestniczyć w koprodukcjach, dużych lub małych. Ale chcemy zacząć je robić, ponieważ do tej pory MTL tak naprawdę nie było na mapie. Tymczasem firma działa normalnie, dodając trzy kolejne rodzaje produkcji: projekty międzynarodowe; więcej projektów prowadzonych przez autorów powiązanych ze środkami publicznymi; i pracować z platformami. To wymaga czasu. Nie zamierzamy kręcić dużej produkcji w miesiąc. Dołączyłem do firmy, aby szukać projektów i myśleć o partnerach, z którymi chcemy współpracować. Podoba mi się długoterminowe myślenie MTL i myślę, że jest to bardzo mądre, zwłaszcza teraz.

READ  Tech odnotował 150 000 zwolnień w 2022 r., przyćmiewając liczbę wczesnych pandemii

Jesteś Polecony Początki MTL. Ale wkapelusz The Zalety The polski przemysł filmowy, Twoim zdaniem?
Daleko mu do oryginału, ale powiedziałbym, że talenty — scenarzyści i reżyserzy. Również kompetentni producenci, którzy są wiarygodni. Kolejnym atutem Polski jest wielkość jej rynku, co sprawia, że ​​streamerzy chcą z nami współpracować, mamy wielu subskrybentów, dla których tworzony jest kontent. Mamy też potencjał teatralny. Wiem, że mamy zamieszanie, jeśli chodzi o frekwencję na lokalnych filmach, ale w całej Europie jest tak samo. Nadal radzimy sobie lepiej niż inne kraje naszego regionu, jeśli chodzi o frekwencję. Myślę, że w pewnym momencie będziemy mogli pracować nad projektami, które będą bardziej komercyjne na arenie międzynarodowej i przyciągną większą widownię do kin. Mam nadzieję, że uda nam się zbudować nowe relacje i pielęgnować nowe.

(L’articolo continua qui sotto – Inf. pubblicitaria)