Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Alibaba wprowadza nowe narzędzie AI, które pomoże sprzedawcom na platformie hurtowej zarządzać klientami zagranicznymi i polską pocztą biznesową.

Alibaba wprowadza nowe narzędzie AI, które pomoże sprzedawcom na platformie hurtowej zarządzać klientami zagranicznymi i polską pocztą biznesową.

Alibaba.com, międzynarodowy rynek hurtowy dla firm Holding Grupy AlibabaOczekiwana jest nowa premiera sztuczna inteligencja Narzędzie AI pomagające sprzedawcom platformowym zautomatyzować procesy kontaktu z klientem, w tym pisanie e-maili, w celu przyciągnięcia większej liczby klientów za granicą.
Ulepszona wersja AI OKKI, oprogramowania CRM jako usługi (SaaS) oferowanego w ramach Chmura AlibabyWedług Alibaba.com, będzie on dostępny dla handlowców zajmujących się handlem zagranicznym od piątku.

Powiedziała, że ​​wskaźnik odpowiedzi zagranicznych klientów tych sprzedawców wzrósł o 32 procent, gdy OKKI udoskonaliło ich korespondencję biznesową.

Alibaba Cloud, jednostka technologii cyfrowej Alibaba, która jest właścicielem South China Morning Post, dystrybuuje go za pośrednictwem Internet Zbiór oprogramowania i innych zasobów cyfrowych w formie usługi na żądanie, podobnie jak prąd z sieci energetycznej. Liderem tej jednostki jest Alibaba Handel elektroniczny Gigantyczne wysiłki na rzecz rozwoju sztucznej inteligencji.
Uczestnicy corocznej konferencji Apsara Alibaba Cloud zapoznają się z najnowszymi innowacjami AI firmy podczas otwarcia trzydniowego wydarzenia w Hangzhou, stolicy wschodniej prowincji Zhejiang, 31 października 2023 r. Zdjęcie: Ulotka
W październiku Alibaba Cloud zaprezentowała zestaw nowych, dostosowanych do branży narzędzi AI, zbudowanych w oparciu o model dużego języka. Tunji QianwenAby pomóc firmom uwolnić potencjał transformacyjny Generatywna sztuczna inteligencja – Technologia CzatGPT i podobne usługi.
Uruchomienie nowej oferty SaaS opartej na sztucznej inteligencji dla sprzedawców Alibaba.com następuje w obliczu rosnącej konkurencji na głównych rynkach zagranicznych ze strony takich jak Timouruchomioną przez nią amerykańską platformę zakupów ze zniżkami Holding PDD We wrześniu ubiegłego roku.

Alibaba International Digital Commerce (AIDC), grupa biznesowa obsługująca rynki detaliczne i hurtowe, w tym Lazada, AliExpress i Alibaba.com, stała się jedną z najszybciej rozwijających się jednostek giganta handlu elektronicznego w czasie, gdy krajowa sprzedaż detaliczna jest powolna.

Dyrektor generalny Alibaba angażuje się w sztuczną inteligencję, aby stać się „platformą otwartej technologii”

Alibaba.com, opisywana jako „wiodąca platforma handlu elektronicznego B2B dla handlu globalnego”, ma ponad 200 000 sprzedawców oferujących produkty wyprodukowane w Chinach na rynki całego świata.

We wrześniu łączny wzrost zamówień AIDC wzrósł o 28% rok do roku, dzięki dobrym wynikom wszystkich głównych platform detalicznych. W tym samym kwartale przychody tej grupy wzrosły o 53 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Od czasu premiery w zeszłym roku w USA Temu rozszerzyło swoją działalność na ponad 40 krajów.

READ  Polskie kredyty będą rosły w obliczu spowolnienia wzrostu gospodarczego