Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Aktualizacje sterowników Intel Arc są dostępne przez dwa miesiące, aby naprawić niższą wydajność w starszych grach

Aktualizacje sterowników Intel Arc są dostępne przez dwa miesiące, aby naprawić niższą wydajność w starszych grach

Zbliżenie / Intel mówi o znaczącym wzroście wydajności w niektórych starszych, ale godnych uwagi grach.

Intel

W ramach przygotowań do wprowadzenia na rynek kart graficznych Intel Arc, firma potwierdzone od miesięcy Że karty mogą nie działać tak dobrze w grach, które nie używają nowszych graficznych interfejsów API, takich jak Vulkan i DirectX 12. Procesory graficzne są w rzeczywistości bardzo konkurencyjne cenowo ze starszymi, takimi jak GeForce RTX 3060 Nvidii, jeśli grasz w nowsze gry, ale wydajność w gry Stare mieszane.

Dla posiadaczy Intel Arc, których pociąga cena kart, ratunkiem mogą być ciągłe aktualizacje sterowników. Gdzie Październikowa premiera A770 i A750Firma Intel wydała kilka aktualizacji sterowników, z których każda naprawiała określone błędy lub zapewniała niewielką poprawę wydajności w poszczególnych grach. Ale na razie Wydano sterownik w wersji beta (31.0.101.3959, dla śledzących), Intel oferuje „Znaczące” ulepszenie w starszych tytułach DirectX9z liczbą klatek na sekundę, która może wzrosnąć nawet o 80 procent.

DirectX9 był preferowanym API graficznym w erze Windows XP, a era Windows XP trwała bardzo długo. API wykorzystywane jest również w wciąż popularnych grach wieloosobowych, jak np Counter Strike globalna ofensywai liga legendi Team Fortress 2I Starcraft IIco sprawia, że ​​ulepszenia wydajności w grach DirectX9 są szczególnie godne uwagi.

konkretne liczby wydajności.  To nie jest różnica między grywalną a niegrywalną, ale może być zauważalna na monitorach z super częstotliwościami odświeżania.
Zbliżenie / konkretne liczby wydajności. To nie jest różnica między grywalną a niegrywalną, ale może być zauważalna na monitorach z super częstotliwościami odświeżania.

Intel

Ponieważ mówimy o dość starych grach, te ulepszenia wydajności nie są konieczne, aby osiągnąć 60 klatek na sekundę na A770 (chociaż ulepszenia dotyczą również podstawowego procesora graficznego Arc A380, który może wymagać trochę dodatkowej pomocy. Te wzrosty przyniesie korzyści przede wszystkim graczom rywalizującym ze sobą, dla których kluczowe znaczenie mają wysoka liczba klatek na sekundę i krótki czas reakcji. Niektóre problemy z nowym sterownikiem są niewielkie, ale Intel twierdzi, że przy 1080p Stellaris i Starcraft II Liczba klatek na sekundę poprawiła się o około 50 procent, podczas gdy liga legend o 37 proc. i CS: Idź o 80 proc.

READ  Hori oficjalnie ogłasza skompresowaną zachodnią wersję Switch Split Pad

Intel wcześniej powiedział, że używa warstwy translacji dostarczonej przez Microsoft do obsługi gier DirectX9. Dzięki tym ulepszeniom firma twierdzi, że wprowadza podejście „hybrydowe”, wykorzystując warstwę D3D9On12 „kiedy można zapewnić lepsze wrażenia” i natywną implementację, gdy poprawia to wydajność. To ma sens — Intel mógłby wykorzystać lokalizację dowolnej gry DirectX9 na 15-letnim komputerze PC, jednocześnie dostarczając natywną aplikację, która jest bardziej zoptymalizowana pod kątem gier DirectX9, w które wciąż gra wiele osób.

Intel zdecyduje, kiedy przełączyć poszczególne adresy na natywną implementację DirectX9 zamiast wersji zlokalizowanej i dostarczy te zmiany poprzez aktualizacje sterowników wraz z innymi ulepszeniami.