Wiodąca postać w branży twierdzi, że agenci wynajmu będą odgrywać główną rolę w edukowaniu właścicieli na temat kontrowersyjnego wykresu przestrzeni oddechowej wprowadzonego w tym tygodniu.
Inicjatywa ta oznacza, że dłużnicy otrzymają ochronę prawną od swoich wierzycieli – w tym agentów wydających zezwolenia i wynajmujących – na okres 60 dni, z zamrożeniem większości odsetek i opłat karnych oraz zawieszeniem postępowania egzekucyjnego.
Otrzymają również profesjonalne porady dotyczące zadłużenia, aby opracować plan, który pomoże przywrócić ich finanse na właściwe tory, podczas gdy dodatkowa ochrona będzie dostępna dla osób z kryzysami zdrowia psychicznego.
Według Neila Kobolda, dyrektora sprzedaży PayProp, agencje zezwalające odegrają ważną rolę w edukowaniu właścicieli na temat programu, pomagając im zarządzać zaległościami w płatnościach przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z przepisami.
Kobold mówi, że gdyby właściciele zostali poinformowani o przepisach, agentom byłoby łatwiej wytłumaczyć im, dlaczego nie ścigają najemców za niezapłacony czynsz podczas przerwy.
„Agenci mogą pomóc wynajmującym zrozumieć, co mogą, a czego nie mogą kontaktować się z najemcami w trakcie ich okresu oddychania, czego oczekuje się od najemcy w tym okresie, jak długo to potrwa i co się stanie po jego zakończeniu. trudne, agenci będą również musieli zachęcać wynajmujących do prowadzenia dokładnych rejestrów ”.
Dopóki najemca z zaległościami w spłacie ma zapewnioną przestrzeń do oddychania, agenci nie będą w stanie ścigać niezapłaconego czynszu i muszą przestrzegać przepisów – ani wynajmujący, ani agenci nie mają głosu w sprawie przyznania przestrzeni do oddychania.
Jednak Kobold sugeruje, że współpracując z właścicielami i najemcami w celu odzyskania nieodebranych płatności najmu przy najbliższej okazji, agencje mogą starać się skorygować zaległości, zanim zapewnią przestrzeń do oddychania.
„Gdy agenci i wynajmujący nie mogą gonić za niezapłaconym czynszem przez dłuższy okres, ma to tragiczne konsekwencje dla ich przepływów pieniężnych. Z kolejną barierą w odzyskiwaniu utraconych płatności, agenci muszą mieć narzędzia i procesy do zarządzania i ograniczania, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. zaległości czynszowe Od początku najmu.
„Obejmuje to automatyzację przypomnień o wynajmie, przechowywanie cyfrowych rejestrów wszystkich działań i, jeśli to konieczne, skuteczną komunikację ze wszystkimi interesariuszami w celu uzgodnienia planów płatności” – podsumowuje Kobold.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie