Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

adidas, NHL® powraca z koszulkami adidas Reverse Retro 2022 z 32 nowymi kultowymi wzorami.

  • Reverse Retro 2022 to kontynuacja przełomowej serii mundurów, która łączy logo, kolory i projekty wszystkich epok koszulek NHL z inspirowanym modą stylem życia i energią, aby dostarczyć 32 jak nigdy przedtem na lodzie wyglądać
  • Do noszenia na całym 2022-23 W sezonie NHL® Retro Reverse Shirts łączą nostalgiczne elementy z przeszłości każdego klubu w kolekcje, które honorują historię i tradycję, oferując jednocześnie świeże wrażenia dla fanów.

adidas i National Hockey League (NHL®) zaprezentowały dziś najnowsze koszulki adidas Reverse Retro 2022 dla wszystkich 32 drużyn NHL®. koszulki retro, które przywołują wyjątkowe momenty historyczne w historii każdego klubu.

W tym sezonie koszulki adidas Reverse Retro 2022 ADIZERO łączą w sobie jedne z najbardziej niesamowitych projektów – w tym kolory, których nigdy wcześniej nie widziano na śniegu. Wszystkie drużyny będą nosić nowe koszulki podczas 2022-23 Sezon NHL® rozpoczyna się w listopadzie i obejmuje kilka wieczorów meczowych adidas Reverse Retro, na czele z 2 listopada meczem Pittsburgh Penguins-Buffalo Sabres o 19:30 czasu wschodniego na TNT.

„Pierwsza iteracja Reverse Retro była jedną z najpopularniejszych premier strojów w historii. Fani nie mieli dość nie tylko koszulek zespołu, ale także nostalgii i opowiadania historii na dużą skalę” – powiedział Dan Nir, starszy menedżer w Adidas Hockey. 2022 podwajamy naszą uwagę na formule projektowania – Twoje kolory, Twoje Retro, Remiksy – i po raz kolejny staramy się przekazać magię tego sportu Generacji Z i fanom na całym świecie”.

W edycji Reverse Retro z 2022 r. powrócą drużyny z całej ligi na poziomie mistrzowskim spojrzenia Stanleya Zdobywca Pucharu Pory roku i ukochane hasła z minionych epok. Od pięknych, odważnych czcionek z lat 90. po odnowione kultowe logo, The Kreatywność w tegorocznych projektach Reverse Retro sprawi, że kluby będą walczyć o pierwsze miejsce w rankingach koszulek.

READ  Sprawa byłego urzędnika Liberty Schools wraca do sądu | Wiadomości, sport, praca

Reverse Retro 2022, nasza najnowsza współpraca z adidasem i wszystkimi 32 zespołami, świętuje skrzyżowanie stylu życia, kultury i oczywiście hokeja z młodzieżą, wentylator do przodu powiedział Brian Jennings, prezes marki NHL i starszy wiceprezes wykonawczy. „Każdy projekt ucieleśnia unikalnego ducha zespołu, który łączy przeszłość z przyszłością. Z niecierpliwością czekamy na ożywienie ciekawej dyskusji i debaty wśród fanów zespołu, którą z pewnością wywoła jednoczesne uruchomienie wszystkich 32 projektów.”

Koszulki ADIZERO Reverse Retro 2022 to autentyczne koszulki NHL wykonane z wykorzystaniem innowacji adidas Primegreen: serii wysokiej jakości materiałów zawierających co najmniej 50% materiałów pochodzących z recyklingu. Każda drużyna będzie nosić oryginalną koszulkę adidas Reverse Retro ADIZERO w wielu meczach podczas 2022-23 Sezon NHL®, w tym w okresie specjalnym twarzą w twarz Mecze rozpoczynające się 2 listopada i trwające do początku 2023 roku.

Oryginalne koszulki adidas Reverse Retro ADIZERO będą dostępne dla wszystkich 32 drużyn NHL® 15 listopada 190 $ – 240 $ w Stanach Zjednoczonych i 210 USD – 260 USD W Kanadzie wyłącznie w adidas.plA adidasA NHLshop.plA NHLSshop.pl oraz Sklepy zespołowe, z większą dostępnością u dodatkowych sprzedawców od 20 listopada.

Dołącz do rozmowy z adidasem i NHL na ŚwiergotA Instagram A TIK Tok Korzystanie z #ReverseRetro.

NHL i NHL Shield są zastrzeżonymi znakami towarowymi National Hockey League. Wszelkie prawa zastrzeżone.

o adidasie

Adidas jest światowym liderem w branży artykułów sportowych. Firma z siedzibą w Herzogenaurach w Niemczech zatrudnia ponad 61 000 osób na całym świecie i osiągnęła sprzedaż w wysokości 21,2 miliarda euro w 2021 roku.

O NHL

Założona w 1917 roku National Hockey League (NHL®) składa się z 32 klubów członkowskich. Każdy skład zespołu odzwierciedla format Ligi Międzynarodowej, w której reprezentowani są gracze z ponad 20 krajów, wszyscy walczą o najbardziej znane i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya. Każdego roku NHL gości ponad 670 milionów fanów na podwórku oraz za pośrednictwem krajowych partnerów telewizyjnych i radiowych; Ponad 191 milionów obserwujących – łącznie konta ligowe, drużynowe i graczy – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikTok i YouTube; I ponad 100 milionów fanów online NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem posiadaczy praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w Stanach Zjednoczonych; Sportsnet i TVA Sports w Kanadzie; Viaplay w krajach nordyckich, krajach bałtyckich i Polsce; YLE w Finlandii; Nova w Czechach i na Słowacji; Sky Sports i ProSieben w Niemczech; MySports w Szwajcarii; i CCTV5+ w Chinach; Dociera do fanów na całym świecie dzięki grom dostępnym do streamowania w każdym kraju. Fani uczestniczą za pośrednictwem cyfrowych zasobów stowarzyszenia na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji NHL®; Na dziewięciu platformach mediów społecznościowych; w SiriusXM NHL Network Radio™; oraz na stronie NHL.com, która jest dostępna w ośmiu językach i oferuje bezprecedensowy dostęp do statystyk graczy i drużyn, a także wszystkich punktów i meczów w sezonie regularnym od początku ligi, zasilanych przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios tworzą fascynujące oryginalne programy, które zapewniają bezprecedensowy dostęp do graczy, trenerów, członków ligi i zespołów w celu dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.

READ  Harmonogram na środę, wtorkowe wyniki w West i South Open

NHL angażuje się w budowanie zdrowych, tętniących życiem społeczności, wykorzystując hokej do świętowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, pochodzenia narodowego, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa NHL Hockey Is For Every™ promuje oficjalną politykę sportu na lodzie, w szatniach, salach posiedzeń zarządu i na trybunach. NHL zwiększa dostęp i możliwości gry w hokeja dla osób o różnym pochodzeniu i umiejętnościach, Promuj bardziej integracyjne środowiska i rozwijaj grę dzięki większej różnorodności uczestników. Do tej pory NHL zainwestowało ponad 100 milionów dolarów w młodzieżowe programy hokejowe i oddolne, zobowiązując się do zainwestowania dodatkowych 5 milionów dolarów w programy na rzecz różnorodności i integracji w przyszłym roku.