Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

8 rzeczy, których styliści paznokci życzyliby sobie, abyś przestał robić

  • Porozmawiaj ze specjalistami od paznokci o zatrudnianiu zwierząt domowych.
  • Wiedząc, czego chcesz po przybyciu na wizytę, oszczędzasz czas.

przyciąć paznokcie To ma być relaksujące dbanie o zdrowie: samoopieka Eksperymentuj – Idealnie będziesz rozpieszczona i zadowolona ze swoich nowych paznokci.

Jednak słaba komunikacja, opóźnienia i brak przygotowania mogą sprawić, że cały proces będzie wyczerpujący dla wszystkich zaangażowanych.

Insider rozmawiał z kilkoma stylistami paznokci o tym, co chcieliby, aby klienci wiedzieli i co chcieliby, aby klienci przestali robić.

Nie umawiaj się na wizytę bez wcześniejszego zbadania swojego salonu i artysty

Każdy salon paznokci różni się od każdego stylisty paznokci, więc wcześniejsza wiedza na temat paznokci stawia Cię w idealnej pozycji, aby mieć wspaniałe doświadczenie. Nie martw się o to, że jesteś irytujący – większość stylistów paznokci woli, abyś poprosił o wyjaśnienie wszelkich specjalnych próśb dotyczących paznokci, na czym polega proces i jak długo to potrwa.

„Czuję, że wielu klientów boi się lub nie chce nas nękać, ale muszą zadawać pytania, aby dokładnie dowiedzieć się, co się dzieje” – powiedziała Alexa Acosta z The Sanctuary Beauty Bar w Oakland w Kalifornii.

Post udostępniony przez @nailedbytav

Na przykład, będziesz chciał sprawdzić, czy akceptują wpis lub czy musisz zarezerwować, a także czy oferują moczenie poprzednich zestawów do paznokci. Zobacz, w czym specjalizuje się artysta, a także czy wykonał wcześniej stylizację paznokci, która Cię interesuje. Możesz również zbadać metody płatności, które przyjmują, aby być przygotowanym.

Nie nakładaj produktu bezpośrednio przed wizytą

Nikt nie lubi tego uczucia sucha skóraJednak olejki w kremach i balsamach do rąk mogą faktycznie przeszkadzać w aplikacji produktu.

Wielu stylistów paznokci poprosi Cię o umycie rąk przed lub w trakcie usługi. Możesz być przyzwyczajona do nakładania balsamu na dłonie zaraz po umyciu, ale jest to przeciwieństwo tego, czego chce większość stylistów.

„Naszym zadaniem jest usuwanie olejków, aby uniknąć podnoszenia, a klienci będą myć ręce i nakładać balsam” – powiedział Acosta.

Najlepiej poczekać z nałożeniem balsamu na wizytę. Bądź bardzo ostrożny, aby uniknąć samego gwoździa. Pomoże to przedłużyć żywotność nowych paznokci i sprawi, że dłużej będą wyglądać świeżo.

Nie przegap mycia rąk – jest to niezbędne do dobrego trzymania się za ręce

Upewnij się, że dobrze umyłeś paznokcie.Obrazy Getty

Wspomniane wyżej olejki, cząsteczki jedzenia i balsam mogą przyklejać się do paznokci i utrudniać przywieranie produktów do nich. Może to spowodować lifting lub polerowanie akrylu. Podczas mycia rąk pamiętaj, aby skupić się na samych paznokciach, aby przed usługą nie pozostały żadne pozostałości. Im czystsze twoje paznokcie, tym lepiej.

„Nie chcesz niczego bakteria Przykleja się go pod akrylowy paznokieć. „Naprawdę usiądź i naprawdę umyj paznokcie” – powiedział Acosta.

Zbyt wcześnie na spotkanie może być denerwujące dla usługodawcy

Spóźnianie się jest powszechnym błędem, ale artyści twierdzą, że przybycie wcześniej może być równie złe. Wielu pracuje napiętym harmonogramem, aby zaspokoić potrzeby wszystkich swoich klientów, co oznacza, że ​​dostosowanie się do przerw może być trudne. Klientki, które pojawiają się zbyt wcześnie i oczekują, że ich usługi zostaną skrócone, co może być jedyną przerwą dnia dla stylistki.

Według firmy Acosta nie ma nic złego w chęci bycia na czas, ale komunikacja jest kluczowa.

– Jeśli jesteś wcześnie, po prostu powiedz mi, po prostu nie przychodź – powiedział Acosta.

Jeśli wiesz, że chcesz skomplikowanych projektów, przygotuj się na więcej czasu na krześle

Post udostępniony przez @nailedbytav

Tahvya Krok z NailedbyTav specjalizuje się w skomplikowanych projektach paznokci i pracowała z takimi klientami jak Benny Blanco, Justine Skye i Sza. Jej zdobienia paznokci są bardzo szczegółowe i czasami klienci nie biorą tego nawet do swojego programu.

„Spodziewaj się, że będziesz siedzieć trochę dłużej niż przeciętna data paznokci, ponieważ ręczne malowanie zajmuje dużo czasu na tak małej powierzchni” – powiedział Crooke.

Jeśli widzisz, że Twoje paznokcie zmierzają w kierunku, którego nie lubisz, nie bój się mówić

8 rzeczy, których styliści paznokci życzyliby sobie, abyś przestał robić
Mówienie o tym może w tej chwili onieśmielać, ale na dłuższą metę się opłaci.Alexa Acosta

Jeśli nie czujesz swoich paznokci, zawsze dobrze jest powiedzieć coś JAK NAJSZYBCIEJ. Tak długie oczekiwanie na mowę utrudnia stylistom paznokci poprawienie tego, co ci się nie podoba.

„Robiłam czyjeś paznokcie i ukształtowałam je wszystkie, a kiedy miałam nałożyć akryl, zapytała mnie:„ Czy możemy zmienić kształt na kwadratowy? – Nie możesz zmienić wyglądu w trakcie spotkania – powiedział Acosta.

Dodała, że ​​rozumie, że przerwanie usługi może być imponujące, ale wczesne rozwiązanie wszelkich problemów zapewni lepsze wrażenia zarówno dla klienta, jak i dla artysty.

Nie próbuj się poniżać – pozwól, aby artysta Cię poprowadził

Ułożenie dłoni i ciała podczas wizyty jest bardzo ważne.

„Kiedy moi klienci siedzą zbyt daleko ode mnie, cały czas muszę bawić się w przeciąganie liny, a to może być trochę frustrujące” – powiedział Kroc.

Konieczność ciągłego zbliżania się do klienta lub zmieniania jego położenia może zakłócić pracę technika.

„Chcę, abyśmy oboje czuli się komfortowo, więc wszystkie te rzeczy są po to, abym mógł dać z siebie wszystko, a mój klient był szczęśliwy” – powiedział Kroc.

Może być kuszące, aby spróbować dostosować się do stylisty, ale najlepiej jest pozostać konsekwentnym, chyba że poinstruowano inaczej.

„Klienci próbują nam pomóc, poruszając rękami, ale tak naprawdę to pogarszają” – powiedział Acosta.

Przestań patrzeć na swój telefon

Poruszając dłonią, zmieniasz obszar ostrości paznokcia, co może prowadzić do krwawienia, odpryskiwania i nie tylko.

„Pomyśl o palecie malarza na płótnie spoczywającej na stojaku sztalugowym w porównaniu z paletą malarską na płótnie z tyłu ciężarówki poruszającej się po polnej drodze” – powiedział Crooke. „Obraz będzie wyglądał zupełnie inaczej”.

Krok wie, jak kuszące jest sięgnięcie po telefon, zwłaszcza gdy siedzisz już od dłuższego czasu — ich wizyta może zająć nawet cztery godziny. Jednak opór pokusie sprawdzenia telefonu może przyspieszyć ten proces.

„Im twardsza klientka, tym lepiej paznokcie wyjdą i tym szybciej mogę to zrobić” – powiedział Kroc.

READ  Polska spółka PGNiG zamierza kupić fabrykę CCGT