Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

4 na 5 głowic ma większe zapotrzebowanie na dodatkową przestrzeń testową

4 na 5 głowic ma większe zapotrzebowanie na dodatkową przestrzeń testową

Prawie czterech na pięciu dyrektorów twierdzi, że w tym roku otrzymuje więcej podań od studentów, którzy chcą przystąpić do egzaminów w oddzielnych pokojach z dala od głównej sali.

Stowarzyszenie Liderów Szkół i Uczelni (ASCL) powiedziało dzisiaj, że wzrost ten, powyżej poziomów obserwowanych przed pandemią, Wynika to głównie z wysokiego poziomu lęku i stresu wśród uczniów.

Wśród ankietowanych przez Dyrektorów Gildii Szkół prawie czterech na pięciu dyrektorów (78%) przyznało, że w tym roku otrzymali więcej próśb od uczniów, aby mogli zdawać egzaminy w oddzielnych pomieszczeniach z dala od głównej sali egzaminacyjnej.

W ankiecie ASCL obejmującej 527 dyrektorów w Anglii, Walii i Irlandii Północnej, ponad czterech na pięciu (82 procent) stwierdziło również, że poziom stresu i niepokoju wśród uczniów przed przystąpieniem do egzaminów tego lata był wyższy niż w latach przed pandemią. . .

Nauczyciele stwierdzili, że zwiększony stres i niepokój wśród uczniów doprowadziły do ​​wyższego poziomu absencji, a inni zgłaszali trudniejsze zachowanie, a także wzrost liczby przypadków samookaleczeń.

Kilku administratorów szkół stwierdziło, że stres i niepokój są gorsze wśród uczniów maturalnych, którzy nie mieli doświadczenia w zdawaniu egzaminów GCSE dwa lata temu z powodu pandemii.

ASCL poinformowało, że szkoły wprowadziły również szereg środków, w tym zwiększone wsparcie technikami przeglądu, dodatkowe doradztwo, wsparcie duszpasterskie, sesje na temat dobrego samopoczucia i dodatkowe zaangażowanie rodziców.

Kilku szefów powiedziało, że było więcej skierowań studentów do lokalnych służb wsparcia zdrowia psychicznego.

Uczniowie z niepokojem mogą poprosić o oddzielny pokój, aby przystąpić do egzaminu, a szkoły mają spełnić te prośby zgodnie z Ustawą o równości 2010.

Wcześniej pojawiały się ostrzeżenia, że ​​wymóg ten może sprawić, że szkoły będą miały problemy ze znalezieniem wystarczającej ilości miejsca i sprzętu monitorującego, Już brakuje.

3 maja Wspólna Rada Kwalifikacji (JCQ) ujawniła, że: W tym roku stosunek liczby obserwatorów do liczby studentów zostanie zmniejszony.

READ  Astronauci mogą pić szampana z pierwszej antykosmicznej butelki

Jednak ankieta (przeprowadzona w dniach 4-5 maja) wykazała, że ​​ponad jedna trzecia dyrektorów szkół (38 procent) nadal nie jest w stanie zatrudnić wystarczającej liczby opiekunów do serii egzaminów tego lata.

Obawy przed zakażeniem wirusem Covid

Ankieta ujawniła również, że potencjalny wpływ Covid na egzaminy pozostaje problemem dla niektórych administratorów szkół.

Więcej niż jeden na dziesięciu (14 procent) stwierdził, że obecny poziom infekcji w ich szkole jest problemem, a trzech na pięciu (60 procent) twierdzi, że chociaż w tej chwili nie stanowi to problemu, może się nasilić.

Jeff Barton, sekretarz generalny ASCL, powiedział, że badanie ujawniło „niezwykle trudne warunki”, w obliczu których stoją zarówno szkoły, jak i uczniowie.

Barton dodał, że sezon egzaminacyjny „daleki jest od powrotu do normy” i że „szczególnie niepokoi go wpływ na zdrowie psychiczne i samopoczucie młodych ludzi”.

Dodał, że szkoły robią wszystko, co mogą, ale ich budżety są „zbyt napięte z powodu lat braku funduszy rządowych, a rząd po prostu nie wykazał wystarczająco pilnej poprawy wsparcia zdrowia psychicznego dla młodych ludzi, którzy wracali na długo przed pandemią. rozpoczęła się.”

Barton powtórzył także apel związku, aby rząd udostępnił bezpłatne testy studentom egzaminów w celu „uspokojenia” obserwatorów.