Z danych Trophy można uzyskać niesamowitą ilość informacji, więc pomyśleliśmy, że warto to sprawdzić God of War Ragnarok. Najnowsza wersja Sony ukazała się około dwa tygodnie temu w momencie pisania, a wyróżnienia pokazują, że sporo graczy pokonało tę grę.
Mówiąc dokładniej, 24,8 procent fanów ukończyło główny wątek fabularny. W epoce, w której dane Trophy zwykle pokazują, że większość graczy tak naprawdę nie kończy swoich gier, jest to solidny wynik dla Sony i Santa Monica Studio, po raz kolejny zaledwie dwa tygodnie po premierze. Jest to liczba, która prawdopodobnie również wzrośnie z czasem – tak jest w przypadku Ragnarok duża W końcu gra zajmie wielu graczom więcej czasu, aby zobaczyć przygodę Kratosa.
Ale potem spojrzysz na wskaźnik odblokowania Platinum Trophy i tylko 3,9 procent graczy zebrało każdy z wirtualnych gongów w grze. Nie jest to szczególnie trudna platyna, ale jest to poszukiwanie przedmiotów kolekcjonerskich i cofanie się w celu znalezienia skrzyń ze skarbami, które mogłeś przegapić. Mogą To zajmuje wiele czasu. Zakładamy, że wielu graczy zobaczy, jak kredyty się przewijają i po prostu je tam zostawi – przynajmniej na razie.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro