Nie jest jednak tak ekonomiczny jak konkurencja. Liczby testów WLTP wahają się od 54,3 mpg do 56,5 mpg, co daje średnie emisje CO2 od 131 g/km do 138 g/km. Dla porównania, 320d może pochwalić się własnymi wartościami 56,5-62,8 mpg i 118-130 g/km.
Wyjątkowy ruch skrzyni biegów w C220d pomaga poprawić sytuację, przesuwa się ona widocznie i płynnie przez cały czas. Ta precyzja kierowania znajduje odzwierciedlenie w zwrotności, która jest bardziej responsywna niż kiedykolwiek. Wszystko zaczyna się od układu kierowniczego, który jest dobrze wyważony, a dzięki zastosowaniu zmiennego przełożenia działa bardziej entuzjastycznie.
Opcjonalny układ kierowniczy na wszystkie koła spodoba się entuzjastycznym kierowcom, zapewniając wyraźną poprawę zwinności. Prawdopodobnie jest mniej dopasowany do ergonomicznych właściwości C220d niż inne nowe warianty Klasy C, ale nadal jest warty rozważenia dla tych, którzy dużo jeżdżą po mieście, tylko ze względu na jego zdolność do zmniejszenia o 43 cm promienia pokonywania zakrętów (do 10,64 metra). aby zapewnić większą zwrotność przy niskich prędkościach i łatwiejsze parkowanie.
Zdolność zawieszenia do amortyzowania nierówności powierzchni, dyskretnego pokonywania nierówności i formalnego radzenia sobie ze zmianami pochylenia nadwozia pomaga zapewnić nowej Klasie C znakomitą płynność. Tak łatwo jest wystawić go na drogę, celuje dokładnie tam, gdzie go wycelujesz, a jego działania są bardzo zbalansowane.
Ma również imponujący poziom przyczepności, jednak jak pokazała długa jazda po łagodnych wzgórzach przez około godzinę na południe od Stuttgartu, kontrola nadwozia jest tym, co naprawdę się wyróżnia. Klasa C pozostaje super teksturowana, gdy mocno wjedziesz na szczyt zakrętu, z budowaniem przechyłów w wyraźnie zdefiniowany sposób, podczas gdy podwozie zapewnia wyraźny obraz tego, gdzie są ustawione limity lepkości.
I o ile oceniliśmy 320d pod kątem dynamiki jazdy, C220d z pewnością jest blisko. To będzie świetny test, kiedy połączymy te dwa elementy.
Już jednak wiadomo, że ten nowy Mercedes go przyćmiewa BMW Konkurent pod względem jakości jazdy, przynajmniej w przypadku wyboru z opcjonalną adaptacyjną kontrolą tłumienia, tak jak nasz samochód testowy. Nadaje to mu szeroki charakter, dając mu naprawdę fajne wrażenie w wygodnej pozycji za kierownicą i najbardziej wyraziste cechy sportowego sportu.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro